فرود یکتانت

فروش بیش از ۴۰۰ نوع دستگاه تصفیه آب خانگی

بیش از ۲۰۰ مدل فیلتر تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی

کاملا ایرانی صفرتاصد با افتخار ساخت ایران

پیشنهاد خرید محصول
فرود یکتانت

دستگاه تصفیه آب خانگی MaxTec X630 (شیربرداشت تک)

۸/۹۶۸/۰۰۰ تومان۳/۸۲۹/۰۰۰ تومانمشاهده

انواع فیلتر های تصفیه آب

فیلتر نانو سیلور-نانوسیلور NanoSilver

نانو سلیور

فیلتر نانو سیلور SSV به روزترین تکنولوژی آنتی باکتریال کننده در صنعت تصفیه آب بوده که به طور انحصاری در اختیار این شرکت می باشد.این فیلتر بدون استفاده از اشعه ماوری بنفش آب تصفیه شده را آنتی باکتریال می نماید. آنتی باکتریال نمودن بدن علاوه بر آب توسط یون های اکتیو نانوسیلور از دیگر برتری های این محصول به شمار میرود. داغ نشدن آب، عدم لزوم به در معرض اشعه گذاشتن آب و عدم نیاز به مصرف برق در هنگام آنتی باکتریال کردن آب تصفیه شده ، این محصول را نسبت به اشعه ماوری بنفش مقبول تر نموده است. ین فیلتر علاوه بر از بین بردن باکتری ها مضر، بر خلاف فیلتر UV لاشه های آنها را نیز از آن می گیرد به همین جهت ، استانداردهای بالاتری نسبت به فیلتر UV دارد.

فیلتر یخچال

فیلتر بیرونی یخچال SSV را می توان اولین و تنها نمونه دارای تکنولوژی شارژ پذیری و نانوسیلور دانست که علاوه بر کاهش هزینه های تعویض فیلتر امکان دسترسی به داخل فیلتر را نیز فراهم نموده است. فیلتر یخچال اس اس وی مدل RNS-2500G یک فیلتر بیرونی یخچال با ظرفیت ۲۵۰۰ گالن می باشد. این فیلتر به عنوان فیلتر بیرونی برای تمامی مدل های یخچال ها کاربرد دارد و از کارایی مناسبی برخوردار است. این فیلتر توانایی حدف املاح نامحلول، کلر، مواد شیمیایی، رنگ، بو، طعم نامطبوع و از بین بردن تمامی ویروس ها و باکتری های موجود در آب را دارد. این فیلتر را می بایست قبل از نصب اندکی تکان دهید و سپس بشویید تا آب عبوری از آن شفاف گردد.

فیلتر آلکالاین

فیلتر قلیایی کننده SSV با توجه به اسیدی بودن آلاینده های موجود در آب، یکی از پر کاربردترین مراحل در فرآوری آب تصفیه شده، فیلتر قلیایی کننده آب است. فیلتر قلیایی ساز اس اس وی با توانایی قلیایی کردن آب از ۱ تا ۲.۵ واحد قادر است مطابق با استاندارد ABS ، SGS و Waterquality میزان PH آب را به حالت خنثی و قلیایی تنظیم نماید. قلیایی بودن آب تا این میزان خطری برای اسید معده ندارد و برای کودکان نیز مناسب است. از خواص قلیایی بودن آب می توان به کاهش استرس، شفافیت پوست و مو ، کاهش مشکلات معده و بهبود عملکرد عضلانی اشاره نمود. جهت اطلاع از سایر خواص آب قلیایی به بولتن های پزشکی مراجعه نمایید.

پیشنهاد خرید محصول
فرود یکتانت

دستگاه تصفیه آب خانگی MaxTec X700 (شیربرداشت تک)

۹/۲۳۳/۰۰۰ تومان۳/۹۱۹/۰۰۰ تومانمشاهده

تصفیه کننده آب دائمی دوش حمام  به همراه شارژ یدک

با آلوده شدن آبهای زیر زمینی توسط مواد شیمیایی و سموم کشاورزی و نیترات و …. سازمانهای ذیربط با افزودن کلر به آب، ویروس زنده را از بین میبرند اما کلر نمی تواند سموم را از بین ببرد و خود کلر نیز اثرات زیانباری برروی موی سر و پوست دارد فیلتر دائمی تصفیه آب حمام اس اس وی، ضمن حذف تمامی سموم مضر برای موی سر ، کلر را نیز حذف مینماید. با توجه به فرایند تصفیه شدن آب نباید انتظار خروجی آب با فشار ورودی را داشت. این فیلتر صرفا برای پیشگیری از اثرات سوء کلر و سموم بر روی پوست و موی سر است. فیلتر دائمی تصفیه حمام اس اس وی صد در صد از کربن اکتیو و کربن بلاک کوکونات تهیه شده که میتوان با باز کردن درب فیلتر آن را مشاهده، آزمایش و همچنین شارژ نمود. این مجموعه برای داشتن خریدی مرقون به صرفه برای شما چهار عدد شارژ یدک را نیز به همراه فیلتر دوش ارائه داده است که برای شارژ مجدد فیلتر میتوانید از این بسته ها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در هنگام شارژ این نوع فیلتر ابتدا نصف بسته شماره ۱ و سپس نصف بسته شماره ۲ را داخل فیلتر ریخته و از آن استفاده نمایید. شارژ همراه میتواند تا چهاربار این فیلتر را شارژ نماید .

پیشنهاد خرید محصول
فرود یکتانت

دستگاه تصفیه آب خانگی MaxTec X800 (شیربرداشت تک)

۹/۵۸۶/۰۰۰ تومان۴/۰۳۹/۰۰۰ تومانمشاهده

دستگاه تصفیه مدل Jetline

  • اضافه کردن زینک مورد نیاز بدن به آب
  • آنتی باکتریال کردن آب
  • اکسیژن ساز
  • اضافه کردن املاح و مواد معدنی به آب
  • گرفتن بو و مزه آب
  • تنظیم PH آب
  • مجهز یه شیر برداشت تمام کروم
  • بدون نیاز به برق
  • بدون محدودیت برداشت
  • نصب آسان
پیشنهاد خرید محصول
فرود یکتانت

دستگاه تصفیه آب خانگی MaxTec X830 (شیربرداشت تک)

۹/۸۲۱/۰۰۰ تومان۴/۱۱۹/۰۰۰ تومانمشاهده

انواع فیلترهای قابل شارژ و کاتریجی

پیشنهاد خرید محصول
فرود یکتانت

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی Hercules 400GT

۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان۱۵/۴۰۰/۰۰۰ تومانمشاهده

فروش اقساطی محصولات

انواع محصولات اس اس وی

راه های تماس با ما

تماس با مشاوران بخش فروش

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۵ رای: ۱

رتبه صفحه شما:

Main Menu x