کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی و جابجایی

خرید کارتن اسباب کشی ، یکی از موارد مهمی که باید در خرید کارتن اسباب کشی در نظر بگیرید که کارتن چند لایه است که برای حمل وسایل استحکام کافی را داشته باشید برای خرید کارتن اسباب کشی شرکت صنایع   کارتن سهند کلیه لوازم مصرفی اثاث کشی را برای شما ارسال خواهد کرد.

تلفن جهت خرید کارتن و سفارش سایر لوازم بسته بندی

۵۵۸۱۶۱۶۹_۰۲۱

کارشناسان کارتن سهند به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهند بود.

در گذشته خرید کارتن اسباب کشی مرسوم نبوده است و اکثریت ترجیح می‌دادند چند عدد کارتن کهنه را از مارکت محل که برای بسته بندی ساده مواد غذایی بوده است را تهیه نمایند. بسته بندی با این کارتن‌‌ها فقط جنبه‌‌ی تزئینی داشته و برای دسته بندی وسایل خانه کاربرد داشتند تا در طی اسباب کشی حمل و نقل وسایلی که درون کارتن هستند راحت‌تر شود. امروزه داستان فرق دارد و امنیت وسایل و اثاثیه در طی اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارتن اسباب کشی در انواع و کاربردهای مختلفی عرضه می‌شود و کاملا مناسب حمل بار هستند. اگر قصد دارید به صورت آنلاین خرید لوازم بسته بندی از جمله کارتن اسباب کشی را انجام دهید، فروشگاه آنلاین کارتن سهند در خدمت شما است.

خرید کارتن اثاث کشی

کارتن اسباب کشی

بدون شک می‌توان گفت که کارتن اسباب کشی مهم‌ترین وسیله بسته بندی در اثاث کشی خانه و اداره است. کارتن‌های اسباب کشی در وزن و مقیاس‌های مختلفی موجود هستند. برخی از آنان مناسب حمل لوازم شکستنی و سنگین است و برخی از آنان تنها برای بسته بندی و حمل وسایل می‌باشند.

اگر به زودی اسباب کشی در پیش دارید و تا به الآن از کارتن‌های غیراستاندارد استفاده می‌کرده‌اید با ادامه مطلب همراه باشید. خرید کارتن اسباب کشی یکی از شروط اسباب کشی بدون دردسر است.

اهمیت خرید کارتن اسباب کشی چیست

کارتن اسباب کشی و جابجایی وسایل

پیشنهاد خرید محصول
کارتن اسباب کشی و جابجایی,کارتن اسباب کشی,کارتن اثاث کشی کارتن اسباب کشی و جابجایی وسایل

کارتن اسباب کشی و جابجایی صنایع سهند مدل A2 بسته ۱۱ عددی

۳۲۹/۰۰۰ تومان۳۲۹/۰۰۰ تومانمشاهده

کارتن اسباب کشی و جابجایی

با خرید کارتن اسباب کشی استاندارد اثاثیه با نظم بهتری منتقل می‌شوند.

سرعت در  جابجایی اثاثیه به دلیل استفاده از کارتن اسباب کشی استاندارد مساوی است با کاهش هزینه‌های کارگر و باربری!

کارتن اسباب کشی استاندارد از آشفتگی‌های بعد از اسباب کشی و چیدمان اثاثیه منزل می‌کاهد.

بسته بندی با کارتن‌های غیراستاندارد، به وسایل حساس در طی حمل و نقل آسیب‌های جدی وارد می‌سازد.

بسته بندی با کارتن‌های اسباب کشی استاندارد، با نظم بهتری پیش خواهد رفت.

کارتن مخصوص اسباب کشی برای اسباب کشی طراحی شده و وسیله را در مقابل ضربات و رطوبت و حرارت تا حد زیادی مقاوم می‌سازد.

کارتن‌های اسباب کشی فاقد آلودگی هستند و می‌توانید وسایل بهداشتی را درون آن قرار دهید.

 

کاربرد کارتن اسباب کشی

کارتن‌های اسباب کشی برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره کاربرد دارند. برخی از این لوازم عبارتند از:

بسته بندی کتاب

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی کفش

بسته بندی لوازم پارچه‌ای

بسته بندی لوازم خواب

بسته بندی لباس

بسته بندی وسایل آشپزخانه

بسته بندی ظروف

بسته بندی دکوراتیو و لوازم تزئینی

بسته بندی لوازم خرده و ریزه

کارتن اسباب کشی و جابجایی

بدون شک حداقل چند قلم از لوازم ذکر شده در خانه و اداره شما موجود است. حفاظت از این وسایل اولویت شما است. پس اگر به زودی یک جابجایی در پیش دارید، از فروشگاه معتبر، اقدام به خرید کارتن اسباب کشی کنید.

 

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن‌های اثاث کشی باید مناسب حمل بار باشند. یعنی نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک! این کارتن‌ها در ابعاد مشخصی تولید می‌شوند و به صورت ایده آل برای قرار دادن وسایل خانگی و اداری طراحی شده‌اند.

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

در صورتی که قصد خرید کارتن اسباب کشی را دارید، کارتن ۳ لایه و کارتن ۵ لایه برای امور جابجایی اثاثیه خانگی موجود هستند.

کارتن ۳ لایه : کارتن‌های ۳ لایه دارای سه لایه اصلی می‌باشند. دو لایه آن مقوا محکم است و یک لایه آن مقوا شیاردار می‌باشد. این نوع کارتن بسیار فیکس است. به طور کلی کارتن سه لایه برای بسته بندی اثاثیه زیر ۱۸ کیلوگرم کاربرد دارد. برخی لوازم غیرسنگین و غیر شکستنی آشپزخانه، البسه، کتاب و .. سایر وسایل مشابه در این نوع کارتن بسته بندی می‌شود. پس از بسته بندی اقلام دور کارتن با چسب پهن کاور می‌گردد.

کارتن ۵ لایه‌ : یکی از بهترین لوازم بسته بندی، کارتن ۵لایه است. این کارتن‌ها مقاومت بسیار قابل توجهی دارند و برای بسته بندی لوازم و اثاثیه بیشتر از ۱۸کلیوگرم کاربرد ویژه دارند. ساختار کارتن پنج لایه تشکیل شده‌است از سه لایه مقوا صاف و دو لایه شیار مقوایی.

در صورت رزرو سرویس باربری به همراه تیم بسته بندی وسایل منزل، این تجهیزات برای بسته بندی وسایل شما استفاده می‌شوند. چنانچه خودتان قصد بسته بندی اثاثیه خانه را دارید، حتماً جهت خرید کارتن اسباب کشی اقدام فرمایید.

 

مزیت کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی و جابجایی

از اهمیت و مزایا خرید کارتن اسباب کشی به شما گفتیم. بدون شک بهتر از هرکسی می‌دانید که این کارتن‌ها جعبه‌های مقوایی هستند. جعبه‌‌های مقوایی به دلیل ماهیت خود مزیت‌های بسیار دارند که در ادامه برای شما لیست می‌شود:

 

وزن پایین: کارتن مقوایی وزن سبکی دارند. به همین دلیل هنگام بسته بندی، هنگام بارگیری و هنگام جابجایی بسیار سبک و مناسب جابجایی می‌باشند.

منبع تجدید پذیر: کارتن مقوایی از خمیر کاغد ساخته شده‌است. این خمیرها سر منشأ گیاهی دارند و از چوب درخت از جمله درخت کاج نشأت می‌گیرند. به همین دلیل قابلیت تجدید پذیر دارند.

قابلیت بازیافت: جعبه‌های مقوایی یکبار مصرف هستند و پس از استفاده به راحتی در طبیعت جذب می‌شوند. می‌توانید این جعبه‌ها را پس از مصرف به مراکز بازیافتی تحویل دهید.

صرفه جویی در مصرف انرژی: در ساخت جعبه های مقوایی در مقایسه با لوازم بسته بندی دیگر، انرژی بسیار کمتری مصرف می‌گردد.

فروش کارتن اسباب کشی

اثاث کشی منزل یا اداره از جمله اموری است که بسیاری از صاحبان بار را از مدت‌ها قبل نگران می‌کند. اما این را بدانید که اگر یک شرکت صنایع   مورد اطمینان را به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات انتخاب کنید و در طی بسته بندی از لوازم بسته بندی استاندارد استفاده نمایید، دردسرهای اسباب کشی نزدیک به صفر کاهش می‌یابد.

استفاده از کارتن اسباب کشی یکی از شروط ایمنی اثاث کشی است. اگر می‌خواهید این مرحله از زندگی شما بدون مشکل پیش رود بدون شک به دنبال خرید کارتن اسباب کشی نیز می‌باشید. سایت و فروشگاه‌های مختلفی در زمینه فروش کارتن اسباب کشی در حال فعالیت هستند و این کارتن‌ها در انواع و در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

یافتن مرکز خرید کارتن اسباب کشی کار راحتی نیست؛ چرا که در صورت عدم اعتماد به مرکز خرید و فروشگاه لوازم بسته بندی، خرید کارتن اسباب کشی عملاً غیرممکن می‌شود.

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

قیمت خرید کارتن اسباب کشی و جابجایی

فروشگاه اینترنتی لوازم بسته بندی کارتن سهند

شرکت صنایع   کارتن سهند واقع در تهران، به صورت اختصاصی بهترین تجهیزات و لوازم بسته بندی را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. این تجهیزات با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند. طراحی و متریال کارتن‌ اسباب کشی موجود در فروشگاه اینترنتی کارتن سهند، استاندارد و مطلوب اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل می‌باشند.

در هرکجای ایران عزیز که هستید می‌توانید از فروشگاه بسته بندی کارتن سهند به خرید کارتن اسباب کشی و سایر تجهیزات بسته بندی بپردازید و از کیفیت این لوازم استفاده ببرید.

ورود به فروشگاه لوازم بسته بندی کارتن سهند کارتن اسباب کشی و جابجایی

 

مزایای خرید کارتن اسباب کشی از مرکز خرید لوازم بسته بندی کارتن سهند

امکان خرید آنلاین کارتن : بسیاری از مردم عزیز کشورمان به دلیل نبود امکانات کافی در شهر و دیار خود، نداشتن فرصت برای خرید حضوری، صرفه جویی در وقت و هزینه خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند. شرکت  کارتن سهند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم بسته بندی، امکان خرید آنلاین کارتن بسته بندی با چند کلیک ممکن کرده است.

امکان خرید تلفنی کارتن : عده ای بنا به دلایل شخصی قادر به خرید کارتن اسباب کشی به صورت آنلاین نیستند. این دسته از افراد می‌توانند با مشاوره شبانه روزی کارتن سهند در تماس باشند تا مشاورین دلسوز ما از سمت مشتری عزیز اقدام به ثبت سفارش کارتن بسته بندی کنند. با شماره تماس ۵۵۸۱۶۱۶۹_۰۲۱ در تماس باشید.

ارسال کارتن به سراسر کشور : هرجای کشور که هستید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات بسته بندی و وارد نمودن آدرس دقیق خود، طی نهایت سه روز کاری بسته پستی را درب منزل دریافت نمایید. به همین راحتی!

قیمت ارزان کارتن بسته بندی و اسباب کشی : خودتان ببینید و مقایسه کنید. با خرید کارتن اسباب کشی در فروشگاه اینترنتی کارتن سهند و پرداخت هزینه ای بسیار مناسب در مقابل کیفیت کارتن، رضایت شما جلب خواهد شد. قیمت‌ تجهیزات بسته بندی موجود در فروشگاه آنلاین ما مناسب تمام اقشار جامعه است و برای رضایت مشتریان گرامی با توجه به کیفیت فوق العاده محصول، مناسب ترین قیمت در نظر گرفته شده است.

کیفیت کارتن اثاث کشی : کارتن بسته بندی قابل خرید در فروشگاه کارتن سهند نو و آکبند هستند و در انواع ۳ و ۵ لایه موجود می باشند. این کارتن‌ها ضایعاتی و دست دوم نمی‌باشند و تنها برای اسباب کشی با کیفیت ساخته شده‌اند. تجهیزات بسته بندی وسایل منزل با بهترین قیمت در حال ارائه به شما عزیزان می‌باشد.

 

قیمت خرید کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی و جابجایی وسایل

قیمت کارتن‌ بسته بندی به مؤلفه‌های گوناگونی بستگی دارد. نحوه خرید، خرید دانه ای یا کلی، ابعاد کارتن، ضخامت و اندازه کارتن در قیمت آن مؤثر است. فروشگاه اینترنتی کارتن سهند این کارتن‌ها را به صورت دانه ای به فروش می‌رساند ، در هر نقطه از تهران باشید می توانید از خدمات کارتن فروشی باربری کارتن سهند استفاده کنید ، ما خدمات تخصصی اثاث کشی را ارائه می دهیم و به نحو احسنت خدمات خود را ارائه می دهیم.

 

کارتن‌های ارائه شده در فروشگاه بسته بندی کارتن سهند دارای کیفیت بالایی هستند. همانطور که خدمت شما گفته شد کارتن‌های ۳لایه و ۵لایه در کارتن سهند ارائه می‌شوند. چنانچه قصد خرید کارتن اسباب کشی را دارید و تمایل دارید تا از قیمت این کارتن‌ها مطلع شوید وارد فروشگاه لوازم بسته بندی شوید و یا با مشاورین کارتن سهند در تماس باشید. شبانه روزی در خدمت شما هستیم.

اگر ساکن شرق تهران بزرگ هستید و در جستجوی تجهیزات بسته بندی مرغوب و با قیمت مناسب می‌باشید کارتن سهند را انتخاب نمایید. کارتن سهند با تخصصی که در زمینه باربری و اسباب کشی دارد، به خوبی آگاه است که چه نوع لوازمی برای بسته بندی اثاثیه مناسب و استاندارد هستند.

حتی اگر قبلاً اقدام به خرید کارتن اسباب کشی کرده اید و در طی اسباب کشی و جابجایی قبلی، از آن‌ها استفاده نموده اید به شما توصیه می‌کنیم که حداقل برای اثاثیه حساس، مجدد از آن کارتن‌های قدیمی استفاده نکنید!

کارتن‌های اسباب کشی در طی اولین استفاده و قرار دادن اثاثیه در آن، بر اثر جابجایی‌های گوناگون دچار افت کیفیت می‌شوند و دیگر عملکرد قبلی را نخواهد داشت.

عزیزانی که در شرق تهران سکونت دارید و به دنبال فروشنده‌ای منصف در زمینه فروش کارتن بسته بندی می‌باشید، کارتن سهند را انتخاب نمایید. با قیمت‌های مناسب و کیفیت اعلا پاسخگوی نیاز شما خواهیم بود.

ساکنین شرق تهران می‌توانید وارد فروشگاه آنلاین لوازم بسته بندی شوید و اقدام به خرید کارتن اسباب کشی کنید. در صورت عدم تمایل به ثبت سفارش آنلاین با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

در صورت سفارش آنلاین لوازم بسته بندی در مرکز فروش آنلاین سایت، در هر کجای ایران زمین که هستید بسته مورد نظر به دست شما می‌‌رسد. چنانچه در محله ستارخان در حال سکونت هستید می‌توانید با باربری غرب تهران تماس حاصل فرمایید یا به شیوه رایج و آسان و به صورت آنلاین اقدام به خرید کارتن اسباب کشی نمایید .

خرید کارتن اسباب کشی یکی از مهمترین بخش برای اسباب کشی منزل است اگر نیازمند خدمات باربری نیز هستید باید توجه داشته باشید که بسته بندی وسایل منزل را به خوبی انجام دهید بسته بندی کردن وسایل منزل یکی از مهمترین خدمات کارهایی است که باید انجام شود در این حال باید توجه داشته باشید که برای بسته بندی کردن وسایل منزل باید از کارتن های اسباب کشی ۵ لایه و ۷ لایه استفاده کنید ، بسته بندی یک کار تخصصی است و برای آن باید از خدمات اثاث کشی حرفه ای استفاده کنید

بسته بندی با کارتن اسباب کشی

نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی

پس از خرید کارتن اسباب کشی مجدد از آن استفاده ننمایید. چرا که کارتن‌ها بعد از یکبار استفاده کیفیت خود را از دست می‌دهند. می‌توانید کارتن‌های قدیمی را برای بسته بندی اقلام سبک و غیرمهم استفاده کنید.

به هیچ وجه کارتن اسباب کشی بزرگ جهت بسته بندی کتاب استفاده نشود. این موضوع باعث می‌شود کارتن اثاث کشی بیش از حد سنگین شود و طبیعتاً حمل آن نیز سخت‌تر شود.

کتاب ها را در جعبه‌های دیگر تقسیم کنید. نصف هر جعبه را کتاب بگذارید و نصف دیگر را با وسایل سبک دیگر پر کنید.

کارتن را تا حد مشخصی پر کنید. اگر با بسته بندی وسایل درون کارتن اسباب کشی، فضای خالی به وجود آمد، فضای خالی را با فوم، تکه‌های پلاستیک حبابدار و یا روزنامه باطله پر کنید.

همانطور که می‌دانید کارتن اسباب کشی ضدآب نیست و از جنس مقوا است. چنانچه نگرانید که لوازم درون کارتن بر اثر تغییرات آب و هوایی خیس شوند، ابتدا یک پلاستیک بزرگ و یا کیسه زباله را درون کارتن قرار دهید و سپس وسایل خود را درون آن بچینید. سپس دور کارتن را چسب بزنید.

پیشنهاد خرید محصول
کارتن اسباب کشی و جابجایی,کارتن اسباب کشی,کارتن اثاث کشی کارتن اسباب کشی و جابجایی وسایل

کارتن اسباب کشی و جابجایی صنایع سهند مدل A1

۴۴۹/۰۰۰ تومان۴۴۹/۰۰۰ تومانمشاهده

خرید اینترنتی کارتن

کارتن ها یکی از وسایلی هستند که برای بسته بندی کردن هر وسیله ای می‌توانید از آن استفاده کنید.  شما می توانید برای خرید کارتن اسباب کشی از فروشگاه اینترنتی لوازم بسته بندی کارتن سهند استفاده کنید و کارتن مورد نظرتان را بخرید ، کارتن‌های سه لایه نسبت به کارتن‌های پنج لایه ضعیف‌تر هستند و برای بسته بندی کردن وسایل سبک وزن استفاده می‌شوند.

کارتن‌های پنج لایه برای بسته بندی کردن وسایل سنگین تر استفاده خواهند شد، چرا که  کارتن‌های پنج لایه محکم تر هستند و اگر جنس و وسیله شما بالاتر از ۱۸ کیلوگرم وزن دارد پیشنهاد ما این است که از کارتن های پنج لایه استفاده نمایید. برای خرید کارتن اسباب کشی می‌توانید از سایت ما به صورت آنلاین خرید را انجام دهید. امکان خرید تلفنی با کمک مشاورین شبانه روزی کارتن سهند نیز وجود دارد.

قیمت کارتن اسباب کشی به چه صورتی است؟

برای استعلام قیمت کارتن اسباب کشی لطفا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید

آیا کارتن در سایز دلخواه تولید می شود؟

بله در صورتی که به سایز کارتن دلخواهی نیاز دارید لطفا با شماره های محدوده ها تماس بگیرید و مشاوره رایگان را دریافت کنید و سفارش خود را ثبت کنید

کارتن اسباب کشی در چند ساعت به دستم می رسد؟

در صورت ثبت سفارش بعد از نهایتا ۳ ساعت کارتن اسباب کشی و سایر لوازم بسته بندی به دست شما خواهد رسید

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۵ رای: ۸

رتبه صفحه شما: