این بخش جهت راهنمایی خریداران عزیز محصولات اس اس وی می باشد.
به خانواده بزرگ اس اس وی خوش آمدید .
در زمانیکه این صفحه را میخوانید گروه خدمات این شرکت در جریان اماده سازی و اعزام نصاب برای شما هستند . لطفا برای
نصب به نکات زیر توجه فرمایید .
✔️ وجود یک پریز برق و یک محافظ برق برای برق رسانی به دستگاه الزامی است.لطفا قبل از حضور نصاب در منزل
،جهت فراهم کردن ملزومات برق رسانی اقدام فرمائید.
✔️ محل قرارگیری دستگاه تصفیه آب را خلوت و تمیز نمایید. زیر سینک ظرفشویی را خالی کنید.
✔️ از وجود شیر پیسوار در محل نصب جهت اتصال ورودی دستگاه اطمینان حاصل فرمایید.
✔️ در صورتیکه دارای یخچال آب گیر هستید و مایلید از شر فیلترهای پشت آن خلاص شوید،قبل از حضور نصاب به
نصاب خود یاداوری نمایید که قصد اتصال یخچال را به دستگاه تصفیه دارید و بخواهید کلیه فیلترهای یخچال را از
مسیر خارج کند.( فیلترهای یخچال جز گرفتن کلر کار دیگری نمیکنند )
✔️ لطفا پس از نصب با یک دستمال کاغذی کلیه اتصالات را به لحاظ نشتی بررسی فرمایید و اجازه بدهید دستگاه زیر
فشار رفته و چند دقیقه ای خاموش شود ( بدیهی است پس از ترک نصاب برای رفع نشتی،متحمل هزینه ایاب و ذهاب
میشوید )
✔️ به هیچ طریق بر اساس تبلیغات نصاب از او فیلترهای غیر از اس اس وی نخرید . بدیهی است ضمن آلوده شدن و
بوگرفتن آب، خرید از نصاب و یا شرکت های متفرقه مورد تایید این شرکت نبوده و موجب ابطال گارانتی دستگاه و
خدمات پس از فروش دستگاه شما میشود .فیلترهای ارزان ذغالی، ارسنیک زدایی نشده و خطرناکند که برخی سود
جویان به آن اهمیت نمیدهند.سلامتی شما ارزشمند تر از هرچیزی است…
✔️ از چسبانیدن لیبل و یا شماره تلفن به دستگاه توسط نصاب جلوگیری فرمایید . اکثر نصاب ها صرفا خدمات نصب را
اموزش دیده اند و از لحاظ علمی فاقد اطلاعات مهندسی میباشند.لطفا هر گونه سوال علمی را از طریق شماره تلفن
های دفتر مرکزی شرکت ssv مطرح کنید.همکاران ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.
✔️ پس از فرارسیدن دوره تعویض فیلتر لطفا صرفا از طریق وب سایت رسمی WWW.SSV-CO.IR و یا دفتر
مرکزی شرکت ssv که دارای فیلترهای اصلی اس اس وی هستند اقدام فرمایید. بدیهی است هیچ فیلتری با هیچ
برندی نمیتواند با فیلترهای اصلی اس اس وی مقایسه شود .
✔️ دستگاه را پس از نصب از لحاظ نشتی و عملکرد بررسی نموده و تحویل بگیرید. (در صورت مشاهده عملکرد غیرطبیعی
دستگاه، جهت راهنمایی با دفتر مرکزی شرکت ssv تماس حاصل فرمائید.)
✔️ نظریه تایید و تکذیب و سفارش و هرگونه اظهار نظر نصاب فاقد اعتبار علمی بوده و تکیه بر این اطلاعات منطقی و
پذیرفتنی نیست .
✔️ پس از نصب اجازه دهید حدود ده لیتر آب دور ریخته شود .
✔️ این دستگاه حداقل یک هفته دارای اکسیژن زیاد در آب بوده و اب به صورت سفید رنگ دیده میشود که پس از چند
ثانیه زلال میگردد. این آب هیچگونه اشکالی نداشته و بهترین آب ممکن است .
✔️ در صورتیکه پس از نصب کماکان دارای رسوب در آب هستید با دفتر مرکزی تماس بگیرید .
✔️ از شستن فیلترها و هوزینگها با وایتکس و یا مواد شوینده دیگر خودداری فرمایید .
✔️ از تغییر دادن محل دستگاه خودداری فرمایید.
✔️ لطفا هر گونه خطا و یا رفتار نامناسب نصاب را به شرکت گزارش فرمایید.
شرایط صدور و فعال سازی گارانتی
✔️ گارانتی محصولات مندرج در کارت گارانتی از زمان صدور فاکتور محاسبه خواهد شد.
✔️ در صورت نصب صحیح ، هرگونه اشکال در کارکرد دستگاه،شامل گارانتی می باشد.
✔️ استفاده از فشار شکن آب،در منازل و اماکن دارای پمپ تقویت فشار آب، الزامی میباشد.
✔️ استفاده از محافظ برق جهت جلوگیری از نوسانات برق، الزامی میباشد.
✔️ استفاده از هرگونه قطعه و یا فیلتر متفرقه و غیر اصل که برند SSV را نداشته باشد چه توسط مشتری و چه توسط فرد
دیگری موجب ابطال گارانتی میگردد.
مخصوص خریداران
Ssv-co.ir 09209978089واتساپ : پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۵۱۶۱۶۹ ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۸۴: (خط ۳۰)
✔️ حائز اهمیت است در صورت نیاز به حضور تکنسین فنی ابتدا می بایست با دفتر مرکزی SSV با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۸۴
در ساعات اداری تماس حاصل نموده و از برقراری ارتباط با نصاب و فروشنده اکیدا خودداری فرمایید. بدیهی است در صورت
بروز هرگونه مشکل در این خصوص،شرکت مسئولیتی نخواهد داشت.
✔️ از ورود تکنسین های فروشگاه های تلفنی به منزل خود جددا جلوگیری کنید. این شرکت تنها از طریق ارسال پیام از سامانه
پیامکی شرکت با مشتریان خود در ارتباط بوده و در صورت نیاز با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۸۴ با شما در تماس خواهد بود.
✔️ تکنسین اعزامی صرفا مامور انجام خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب SSV میباشد و هرنوع فعالیت دیگری مانند تعمیرات
سیفون سینک یخچال ماشین ظرفشویی ماشین لباسشویی شیرالات و … خارج از تعهدات این شرکت میباشد.
✔️ اجرت نصب دستگاه ۳/۷۰۰/۰۰۰ ریال،اجرت تعویض فیلتر ۲،۷۰۰،۰۰۰ ریال و هزینه اتصال به یخچال
۰/۰۰۰ ۱۲۰ریال و هزینه ایاب و ذهاب در داخل تمام شهرها در اجرت نصب منظور شده است و نیاز به پرداخت جدا گانه ندارد مگر در موارد خارج از شهر و یا دو از مرکز شهر یا حومه باشد که باید با تکنیسین توافق گردد.
توجه توجه
مشتری گرامی،
لطفا در پایان نصب ، جهت فعال سازی گارانتی دستگاه خود ، عدد ۱ را از طریق سامانه پیامکی شرکت ارسال فرمایید.
در صورت عدم نصب و یا بروز هرگونه مشکل عدد ۲ را ارسال فرمایید.همکاران ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.۷
با سلام من الان دو روزه دستگاه تصفیه رو خریدم و استان کرمان هستم نصاب نیاز دارم که خود شرکت بفرسته شمارهایی هم که به عنوان پشتیبان گذاشتید مشغولی میخوره لطفاً راهنمایی کنید میگن اگر خودمم نصاب بیارم گارانتی مورد تایید نیست لطفاً من که هر چی زنگ میزنم مشغول هست شما یه شماره بدید یا زنگ بزنید من بفهمم نصاب از کجا گیر بیارم ممنون
شماره همراه 09179495548
سلام دوست عزیز جناب تدین به پشتیبانی شرکت تماس بگیرید خودشون واستون نصاب هماهنگ میکنن از طریق باشگاه مشتریان پیامک برای شما و نصاب مورد نظر ارسال خواهد شد
پشتیبانی
30 خط تلفن !! با ما تماس بگیرید!
021-87700984
باسلام نصاب هم اکنون تمامی گرفت وفرمودامروزیافرداجهت نصب می آیند از پیگیری شما سپاسگزارم
ازشماسپاسگزارم واقعا عالی هستیدازاقای امامی خصوصااقای جمشیدی بسیارتشکرمیکنم
باسلام لطفا شماره نصاب اصفهانتون را برام بفرستید
سلام خسته نباشید ازتون خرید کردم ولی هرچی شماره سفارش رو وارد میکنم میگه چنین سفارشی وارد نشده