این بخش جهت راهنمایی خریداران عزیز محصولات اس اس وی می باشد.
به خانواده بزرگ اس اس وی خوش آمدید .
در زمانیکه این صفحه را میخوانید گروه خدمات این شرکت در جریان اماده سازی و اعزام نصاب برای شما هستند . لطفا برای
نصب به نکات زیر توجه فرمایید .
✔️ وجود یک پریز برق و یک محافظ برق برای برق رسانی به دستگاه الزامی است.لطفا قبل از حضور نصاب در منزل
،جهت فراهم کردن ملزومات برق رسانی اقدام فرمائید.
✔️ محل قرارگیری دستگاه تصفیه آب را خلوت و تمیز نمایید. زیر سینک ظرفشویی را خالی کنید.
✔️ از وجود شیر پیسوار در محل نصب جهت اتصال ورودی دستگاه اطمینان حاصل فرمایید.
✔️ در صورتیکه دارای یخچال آب گیر هستید و مایلید از شر فیلترهای پشت آن خلاص شوید،قبل از حضور نصاب به
نصاب خود یاداوری نمایید که قصد اتصال یخچال را به دستگاه تصفیه دارید و بخواهید کلیه فیلترهای یخچال را از
مسیر خارج کند.( فیلترهای یخچال جز گرفتن کلر کار دیگری نمیکنند )
✔️ لطفا پس از نصب با یک دستمال کاغذی کلیه اتصالات را به لحاظ نشتی بررسی فرمایید و اجازه بدهید دستگاه زیر
فشار رفته و چند دقیقه ای خاموش شود ( بدیهی است پس از ترک نصاب برای رفع نشتی،متحمل هزینه ایاب و ذهاب
میشوید )
✔️ به هیچ طریق بر اساس تبلیغات نصاب از او فیلترهای غیر از اس اس وی نخرید . بدیهی است ضمن آلوده شدن و
بوگرفتن آب، خرید از نصاب و یا شرکت های متفرقه مورد تایید این شرکت نبوده و موجب ابطال گارانتی دستگاه و
خدمات پس از فروش دستگاه شما میشود .فیلترهای ارزان ذغالی، ارسنیک زدایی نشده و خطرناکند که برخی سود
جویان به آن اهمیت نمیدهند.سلامتی شما ارزشمند تر از هرچیزی است…
✔️ از چسبانیدن لیبل و یا شماره تلفن به دستگاه توسط نصاب جلوگیری فرمایید . اکثر نصاب ها صرفا خدمات نصب را
اموزش دیده اند و از لحاظ علمی فاقد اطلاعات مهندسی میباشند.لطفا هر گونه سوال علمی را از طریق شماره تلفن
های دفتر مرکزی شرکت ssv مطرح کنید.همکاران ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.
✔️ پس از فرارسیدن دوره تعویض فیلتر لطفا صرفا از طریق وب سایت رسمی WWW.SSV-CO.IR و یا دفتر
مرکزی شرکت ssv که دارای فیلترهای اصلی اس اس وی هستند اقدام فرمایید. بدیهی است هیچ فیلتری با هیچ
برندی نمیتواند با فیلترهای اصلی اس اس وی مقایسه شود .
✔️ دستگاه را پس از نصب از لحاظ نشتی و عملکرد بررسی نموده و تحویل بگیرید. (در صورت مشاهده عملکرد غیرطبیعی
دستگاه، جهت راهنمایی با دفتر مرکزی شرکت ssv تماس حاصل فرمائید.)
✔️ نظریه تایید و تکذیب و سفارش و هرگونه اظهار نظر نصاب فاقد اعتبار علمی بوده و تکیه بر این اطلاعات منطقی و
پذیرفتنی نیست .
✔️ پس از نصب اجازه دهید حدود ده لیتر آب دور ریخته شود .
✔️ این دستگاه حداقل یک هفته دارای اکسیژن زیاد در آب بوده و اب به صورت سفید رنگ دیده میشود که پس از چند
ثانیه زلال میگردد. این آب هیچگونه اشکالی نداشته و بهترین آب ممکن است .
✔️ در صورتیکه پس از نصب کماکان دارای رسوب در آب هستید با دفتر مرکزی تماس بگیرید .
✔️ از شستن فیلترها و هوزینگها با وایتکس و یا مواد شوینده دیگر خودداری فرمایید .
✔️ از تغییر دادن محل دستگاه خودداری فرمایید.
✔️ لطفا هر گونه خطا و یا رفتار نامناسب نصاب را به شرکت گزارش فرمایید.
شرایط صدور و فعال سازی گارانتی
✔️ گارانتی محصولات مندرج در کارت گارانتی از زمان صدور فاکتور محاسبه خواهد شد.
✔️ در صورت نصب صحیح ، هرگونه اشکال در کارکرد دستگاه،شامل گارانتی می باشد.
✔️ استفاده از فشار شکن آب،در منازل و اماکن دارای پمپ تقویت فشار آب، الزامی میباشد.
✔️ استفاده از محافظ برق جهت جلوگیری از نوسانات برق، الزامی میباشد.
✔️ استفاده از هرگونه قطعه و یا فیلتر متفرقه و غیر اصل که برند SSV را نداشته باشد چه توسط مشتری و چه توسط فرد
دیگری موجب ابطال گارانتی میگردد.
مخصوص خریداران
Ssv-co.ir 09209978089واتساپ : پشتیبانی: 02188516169 02187700984: (خط 30)
✔️ حائز اهمیت است در صورت نیاز به حضور تکنسین فنی ابتدا می بایست با دفتر مرکزی SSV با شماره 02187700984
در ساعات اداری تماس حاصل نموده و از برقراری ارتباط با نصاب و فروشنده اکیدا خودداری فرمایید. بدیهی است در صورت
بروز هرگونه مشکل در این خصوص،شرکت مسئولیتی نخواهد داشت.
✔️ از ورود تکنسین های فروشگاه های تلفنی به منزل خود جددا جلوگیری کنید. این شرکت تنها از طریق ارسال پیام از سامانه
پیامکی شرکت با مشتریان خود در ارتباط بوده و در صورت نیاز با شماره 02187700984 با شما در تماس خواهد بود.
✔️ تکنسین اعزامی صرفا مامور انجام خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب SSV میباشد و هرنوع فعالیت دیگری مانند تعمیرات
سیفون سینک یخچال ماشین ظرفشویی ماشین لباسشویی شیرالات و … خارج از تعهدات این شرکت میباشد.
✔️ اجرت نصب دستگاه 1،700،000 ریال،اجرت تعویض فیلتر 1،250،000 ریال و هزینه ایاب و ذهاب در داخل تمام شهرها 450،000
ریال و به ازای هرکیلومتر مسیر بیشتر با هماهنگی تکنسین فنی تعیین و پس از انجام خدمت و در زمان پایان کار،توسط مشتری به تکنسین فنی
پرداخت میگردد.
توجه توجه
مشتری گرامی،
لطفا در پایان نصب ، جهت فعال سازی گارانتی دستگاه خود ، عدد 1 را از طریق سامانه پیامکی شرکت ارسال فرمایید.
در صورت عدم نصب و یا بروز هرگونه مشکل عدد 2 را ارسال فرمایید.همکاران ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.