پیشنهاد خرید محصول
زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro ET X900 (شیربرداشت تک)

۱۰/۶۱۵/۰۰۰ تومان۱۰/۶۱۵/۰۰۰ تومانمشاهده

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی پکیج کاملی از فیلترها، پمپ و مخزن و … وجود دارد که پس از مدتی نیاز به سرویس و تعویض فیلتر دارد. . اگر فکر می کنید که یک دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد که نیازی به تعویض فیلتر ندارد، دیگر به دنبال آن نباشید. البته دستگاه های صفحه ای انواع مختلفی دارند که بیشتر برای قلیایی کردن آب کار می کنند. پس با توجه به توضیحات داده شده تعویض فیلتر و سرویس های منظم جزء لاینفک دستگاه تصفیه آب می باشد.

اهمیت تعویض فیلتر در دستگاه تصفیه آب به اندازه خرید دستگاه تصفیه آب مهم است. نوشیدن مداوم آب سالم با دستگاه تصفیه آب به شرطی که با سرویس های منظم و منظم دستگاه همراه باشد امکان پذیر است. بیشترین مصرف هر خانواده ای آب است پس به این موضوع توجه کنید. هزینه هایی که برای دستگاه تصفیه آب خانگی خود صرف می کنید، جایگزین هزینه های بسیاری از درمان ها می شود.

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب
زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب
پیشنهاد خرید محصول
زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro ET X1000 (شیربرداشت تک)

۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومان۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومانمشاهده

زمان تعویض فیلتر تک فیبر است

فیلترهای الیافی در دستگاه تصفیه آب وظیفه حذف گل و لای و املاح بزرگ آب را دارند. بنابراین زمان تعویض آن بر اساس میزان آلودگی تعیین می شود. برای آبی مثل آب تهران این فیلتر هر شش ماه یکبار تعویض می شود. در برخی نقاط که لوله کشی قدیمی دارند یا کدورت آب بیشتر از حد معمول است، می توان این زمان شش ماهه را به یک هفته کاهش داد. مانند برخی از شهرهای جنوبی مانند اهواز، فیلترهای الیافی هر یک تا دو هفته یکبار تعویض می شوند.

زمان تعویض فیلتر کربن ۲ پودری است

این فیلتر معمولاً هر شش ماه یکبار تعویض می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، میزان آلودگی آب در تعویض فیلتر نقش بسیار تعیین کننده ای دارد.

زمان تعویض فیلتر ۳ کربن بلوک است

این فیلتر معمولاً همزمان با فیلتر ۲ دستگاه تصفیه آب یعنی هر شش ماه یکبار تعویض می شود.

  • زمان تعویض فیلتر ممبران، فیلتر چهارم دستگاه تصفیه آب است

این فیلتر به‌نوعی گران‌ترین فیلتر و اصلی‌ترین آن‌ها در دستگاه آب تصفیه کن است. ممبران‌ها با توجه به نقش مهم و اساسی که در دستگاه آب‌شیرین‌کن ایفا می‌کنند بسیار تعیین‌کننده و مهم هستند. برای تعویض فیلتر ممبران امکان سنجش وجود دارد. با دستگاه tds متر می‌توان سختی را سنجش کرد. اگر سختی آب از میزان معمول بالاتر رفته باشد باید این فیلتر تعویض گردد. به‌طورمعمول برای یک آب مثل آب شهر تهران، این فیلتر هر یک سال تا دو سال یک‌مرتبه تعویض می‌گردد.

  • زمان تعویض فیلتر پست کربن

این فیلتر که عملکرد حذف بد بوی آب بعد از مخزن را دارد معمولاً هر یک سال یک‌مرتبه تعویض می‌گردد.

  • زمان تعویض فیلتر مینرال

فیلتر مینرال معمولاً معادل زمان تعویض فیلتر پست کربن یا همان فیلتر ۵ دستگاه آب تسویه کن تعویض می‌گردد. زمان تعویض فیلتر مینرال یک سال یک‌مرتبه است.

  • زمان تعویض فیلتر قلیایی

اگر دستگاه شما فیلتر قلیایی دارد باید آن را یک سال یک‌مرتبه تعویض کنید. قدرت قلیایی کردن این فیلتر، به‌مرورزمان کاهش میابد. اگر میزان قلیایی آب برای شما اهمیت زیادی دارد باید در زمان‌های کوتاه‌تری نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

  • زمان تعویض فیلتر محافظ ممبران

فیلتر محافظ ممبران که معمولاً از نوع الیافی اینلاین استفاده می‌شود به‌صورت عادی شش ماه یک‌مرتبه است. اما اگر میزان کدورت بالاست که باید در زمان کوتاه‌تری تعویض شود. برخی این فیلتر را یک سال یک‌مرتبه تعویض می‌کنند و دلیل آن را وجود فیلترهای پیش‌تصفیه قبل این فیلتر می‌دانند.

  • زمان تعویض فیلتر uv

این فیلتر تا زمانی که لامپ آن سالم باشد نیاز به تعویض ندارد. معمولاً لامپ یو وی اگر بسوزد فقط همان لامپ تعویض می‌گردد.

همانطور که گفته شد تعویض فیلتر بسیار مهم است. سیستم خدمات پس از فروش یکپارچه و مکانیزه در مجموعه اس اس وی طراحی شده و برنامه تعویض فیلتر به عنوان یادآوری به مشتریان ارائه می شود. چندین هزار مشترک از خدمات پس از فروش این مجموعه استفاده می کنند و شما نیز می توانید از این مجموعه بهره مند شوید و از مزایای آن بهره مند شوید. این امکان وجود دارد که حتی اگر مشتری این شرکت نباشید، باز هم بتوانید از خدمات اس اس وی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۰ رای: ۰

رتبه صفحه شما: