پیشنهاد خرید محصول
جدیدترین دستگاه تصفیه آب جدیدترین دستگاه تصفیه آب چیست؟(2022)

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro ET X900 (شیربرداشت تک)

۱۰/۶۱۵/۰۰۰ تومان۱۰/۶۱۵/۰۰۰ تومانمشاهده

جدیدترین دستگاه تصفیه آب چیست :

دستگاه تصفیه آب

جدیدترین دستگاه تصفیه آب ملقب به دستگاه دو کاره با تولید دو نوع آب تصفیه در اختیار شرکت تولیدی اس اس وی از کارخانجات تابعه صنایع سهند است .
شما می توانید هم آبی به اصطلاح نرم جهت پخت و پز داشته باشید و هم آبی فراوری شده جهت نوشیدن. آب فاقد املاح به اصطلاح آب نرم به علت فشار اسمزی بالا بین ماده غذایی در حال پخت و بشدت و خیلی سریع املاح و پارامترهای غذایی موجود در ماده خوراکی را استخراج نموده و آب غذا را غنی میکند .. (توصیه میگردد برای آبکشی برنج و ماکارونی استفاده نشود زیرا تمامی موادمغذی جذب آبی شده که دور ریخته میشود .

جدیدترین دستگاه تصفیه آب چیست؟(2022)
دستگاه ۲W می تواند از خروجی جداگانه پس از فرآوری آب و اضافه کردن انواع موادمعدنی و ریز نانو ، اکسیژن، قلیایی، زینک اکساید و… آبی فراوری شده و غنی را جهت نوشیدن در اختیار مصرف کننده بگذارد. با توجه به قابلیت شارژپذیر بودن فیلترها این امکان فقط دردستگاههای اس اس وی وجود دارد تا کیفیت مواد مصرفی داخل فیلترها قابل رویت و ارزیابی باشد.

جدیدترین دستگاه تصفیه آب چیست؟(2022)

پیشنهاد خرید محصول
جدیدترین دستگاه تصفیه آب جدیدترین دستگاه تصفیه آب چیست؟(2022)

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro ET X1000 (شیربرداشت تک)

۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومان۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومانمشاهده

جدیدترین دستگاه تصفیه آب

مطالبی اخیرا در سایتها خوانده میشود که توسط افرادی با اطلاعات ناقص و احیانا بدون اطلاع صرفا جهت بالا بردن فروش دستگاههای فیک خود تهیه میکنند که مراحل تصفیه و فراوری آب را پنج مورد ذکر کرده اند . این افراد بشدت از فقر اطلاعاتی رنج میبرند . علم فراوری و کمبود های آب نوشیدنی بر همگان روشن است .وجود انواع مینرال ها و املاحی که برای بدن لازم و واجب است بر افراد تحصیل کرده پوشیده نیست .

اضافه نمودن زینک به آب فقر این مواد را در بدن از بین میبرد و یا آنتی باکتریال نمودن و بالا بردن سطح ایمنی بدن با نانو نقره بارها اثبات شده است . دستگاه دو کاره اس اس وی میتواند دو نوع آب تولید کند که تمامی کمبود های پخت غذا ( با بالابردتن طعم و مزه غذا ) و نوشیدن را با کمال آگاهی ترمیم نماید .

 

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۴.۵۴ رای: ۲۴

رتبه صفحه شما: