دستگاه تصفیه آب تایوانی یا ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی بخریم یا ایرانی ؟!

امروزه دستگاه تصفیه آب در مدل ها و برندهای مختلفی ارائه شده است . کشور تایوان یکی از کشور های پیشرو در زمینه تصفیه آب می باشد. دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای برندهای مختلفی می باشد.

کشور ایران با توجه با سابقه طولانی فعالیت در زمینه تصفیه آب جای خود را در بین کشور رو به پیشرفت در تصفیه آب باز کرده است .

در سالهای اخیر ، با توجه به تحریم های ظالمانه ، بالا رفتن نرخ ارز ، شیوع ویروس کرونا و لزوم تکیه به تولیدات داخلی ورود دستگاه تصفیه آب تایوانی به ایران کم و محدود و از مبادی غیر قانونی صورت می گیرد. البته قطعات و فیلتر های دستگاه تصفیه آب تایوانی به کشور وارد می شوند که نیاز قطعات اولیه را بر طرف می شود. به دلیل پیشرفت ایران در زمینه تصفیه آب و توامندی داخلی بالا نیازی به ورود دستگاه تصفیه آب وارداتی حس نمی شود .

دستگاه تصفیه آب تایوانی

کیفیت دستگاه های تصفیه آب ایرانی

دستگاه های مونتاژ ایران کیفیت بسیار خوب و قابل قبول و قابل رقابت با دیگر کشورهای تولید کننده دارند. تمامی دستگاه ها با مونتاژ دقیق و تست باد و رعایت تمامی استاندارد های مونتاژ ، بهترین انتخاب برای خرید دستگاه تصفیه آب می باشد.

دستگاه های تصفیه آب ایرانی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود.

دستگاه تصفیه آب با قطعات ایرانی

این دستگاه ها با قطعات تماما ایرانی مونتاژ می شود . قطعات تولیدی ایران در بسیاری از موارد کیفیت خوب و قابل رقابتی با نمونه های وارداتی دارند . با توجه به داخلی بودن تمام قطعات ، قیمت این دستگاه ها مناسب و به صرفه می باشد . یکی از این نمونه ، دستگاه تصفیه آب اس اس وی یکی از همین دستگاه ها می باشد.

دستگاه تصفیه آب با ترکیب قطعات وارداتی و ایرانی

با توجه به این که قطعات ایرانی در بعضی از قطعات مانند پمپ و مخزن و هوزینگ ها با نمونه وارداتی تفاوت زیادی دارند ، در این دستگاه این قطعات نمونه وارداتی و مابقی قطعات ایرانی می باشد . این دستگاه ها نسبت به دستگاه کاملا ایرانی عمر بالاتر و کیفیت بهتری دارند. قیمت این دستگاه ها مقداری نسبت به دستگاه کاملا ایرانی بالاتر می باشد. دستگاه تصفیه آب اس اس وی یکی از همین نمونه دستگاه ها می باشد.

دستگاه تصفیه آب با قطعات تایوانی

قطعات تایوانی به دلیل کیفیت بالای خود همیشه جزو بهترین گزینه ها در مونتاژ دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به شمار می روند . دستگاه تصفیه آب با قطعات تایوانی بهترین گزینه برای خرید دستگاه تصفیه آب می باشد. زیرا تایوان از بهترین تولید کنندگان قطعات در تصفیه آب می باشند. با توجه به کیفیت بالا و وارداتی بودن این دستگاه ها به تبع ، قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها دارند ولی نسبت به دستگاهی که مسقیما از تایوان وارد می شوند قیمت بسیار مناسب تر و به صرفه تری دارند. دستگاه تصفیه آب اس اس وی از همین نمونه دستگاه ها می باشد.

دستگاه تایوانی اصلی و تقلبی را از کجا تشخیص بدهیم ؟

متاسفانه عده ای سودجو اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب تقلبی تایوانی می کنند. بهترین گزینه خرید از فروشگاه تصفیه آب معتبر می باشد. همچنین برای اطمینان از اصلی بودن دستگاه تایوانی اطلاعات و بارکد و مدل دستگاه ،باید در سایت اصلی آن برند موجود باشد. همانطور که در ابتدا گفته شد ، مدتی است دستگاه تصفیه آب تایوانی مستقیما به ایراد وارد نمی شوند و دستگاه ها داخل ایران مونتاژ می شوند که کیفیتی مشابه دستگاه مونتاژ تایوان دارند . مراقب باشید دستگاه تصفیه آب به نام دستگاه تایوانی اصل به دروغ به شما فروخته نشود.

پیشنهاد خرید محصول
دستگاه تصفیه آب تایوانی دستگاه تصفیه آب تایوانی یا ایرانی ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro ET X900 (شیربرداشت تک)

۱۰/۶۱۵/۰۰۰ تومان۱۰/۶۱۵/۰۰۰ تومانمشاهده

دستگاه تصفیه آب تایوانی بهتر است یا ایرانی ؟

دستگاه تصفیه آب تایوانی جمله ایست که برای خرید دستگاه تصفیه آب خیلی خواهید شنید. تصفیه آب تایوانی به دستگاهی گفته می شود که مستقیما از کشور تایوان وارد شده باشد . این دستگاه ها باید دارای ویژگی های مشخص و قابل ردیابی باشند. اولین نکته این است که دستگاه مشابه بسیاری با دستگاه تایوانی وجود دارد که در صورت نیاز می بایست برگه سبز واردات رویت شود. همچنین دستگاه اصلی تایوانی دارای سایت معتبر می باشد و تصاویر و مشخصات دستگاه عینا در آن سایت قابل رویت می باشد.

دستگاه تصفیه آب تایوانی
دستگاه تصفیه آب تایوانی
پیشنهاد خرید محصول
دستگاه تصفیه آب تایوانی دستگاه تصفیه آب تایوانی یا ایرانی ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro ET X1000 (شیربرداشت تک)

۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومان۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومانمشاهده

دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران وجود دارد ؟

تا یکسال پیش دستگاه تایوانی به راحتی وارد کشورمان می گردید ، ولی با توجه به شرایط پیش آمده مانند بالا رفتن نرخ ارز و تحریم ها و همه گیری ویروس کرونا ، ورود دستگاه تایوانی به کشور ممنوع شد. البته ممکن است تعدادی دستگاه از همان موقع در انبار های وارد کنندگان موجود باشند که با توجه به کمبود دستگاه تایوانی در بازار با قیمت های بالا و غیر واقعی به فروش می رسند.

راه حل چیست ؟

کشور ایران با توجه به این که مدت زیادی است در زمینه تصفیه آب فعالیت می کند ، برندهای مطرحی اقدام به تولید و مونتاژ دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی می کنند. امروزه می توان به جرات اذعان کرد ، دستگاه های مونتاژ ایران در حد دستگاه های تایوانی می باشد.

پیشنهاد خرید محصول
دستگاه تصفیه آب تایوانی دستگاه تصفیه آب تایوانی یا ایرانی ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro X1000 A (شیربرداشت تک)

۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومان۳/۵۴۹/۰۰۰ تومانمشاهده

دستگاه تصفیه آب تایوانی، مونتاژ ایران

در حال حاضر دستگاه های با قطعات اصلی تایوانی ، مونتاژ ایران با برندهای زیادی در کشور وجود دارند. مهم ترین نکته در خرید این دستگاه ها خرید از نمایندگی تصفیه آب معتبر می باشد. شرکت اس اس وی با ارائه برند SSV یکی از بهترین برند تصفیه آب در ایران می باشد. تمام قطعات به کار برده شده در دستگاه های SSV قطعات با کیفیت عالی تایوانی می باشد.

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۴.۵ رای: ۱۴

رتبه صفحه شما: