فیلتر تصفیه آب خانگی

پیشنهاد خرید محصول
فیلتر تصفیه آب خانگی فیلتر تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی UltraPro ET X1000 (شیربرداشت تک)

۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومان۱۰/۸۲۱/۰۰۰ تومانمشاهده

فروش فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی قابل ارائه در دستگاه های تصفیه آب  ssv به شرح زیر می باشد:

  • فیلتر پلی پروپیلن دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر کربن اکتیو دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر کربن بلاک دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر پست کربن دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر مینرال دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر قلیایی دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر محافظ ممبران دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر اکسیژن ساز دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر آنتی باکتریال دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر زینک اکساید دستگاه تصفیه آب
  • فیلترزینک اکساید نانو سیلور دستگاه تصفیه آب
فیلتر تصفیه آب خانگی
فیلتر تصفیه آب خانگی

 

در اینجا قصد داریم شما را با مراحل فیلترهای تصفیه آب خانگی آشنا کنیم .

مرحله اول : فیلتر الیافی ۵،۳،۱ میکرون

این فیلترها از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ساخته شده اند . این الیافهای فشرده شده که در لابه لای آنها منافذی به قطر حداکثر ۱۰ تا ۱ میکرون وجود دارد. که با عبور آب از این فیلترها، ذرات معلق بزرگتر از ۱ میکرون از آب حذف می شوند. گل و لای ، شن وماسه ، زنگ لوله ها و ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها در این مرحله از آب حذف شده و آب زلال و شفاف می شود.

مرحله دوم : فیلتر کربن فعال (UDF)

در دستگاه تصفیه آب،”فیلتر تصفیه آب خانگی” فیلتر زغالی یا کربن فعال که در مرحله دوم قرار دارد، دارای خاصیت جذب سطحی است و قادر است کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی ، تری هالومتان ها (محصول فرعی کلرزنی) ، آفت کش ها ، بو و طعم نامطبوع آب را حذف کند.
شاید بتوان گفت وظیفه اصلی این فیلتر همان حذف کلر باقیمانده از آب می باشد. چرا که کلر علاوه بر مضراتی که برای سلامتی انسان دارد. می تواند به فیلتر اصلی ( ممبران RO) نیز آسیب بزند.

مرحله سوم : فیلتر کربن بلک (CTO)

جنس و نحوه عملکرد این فیلتر دقیقا مشابه فیلتر مرحله دوم میباشد .با این تفاوت که در این مرحله کربن به صورت بلوک شده وبا منافذی به اندازه ۵میکرون کلر اب را به صورت کامل حذف مینماید .و در اصل کار فیلتر مرحله دوم را تکمیل مینماید. و اب کاملا زلال و شفاف می شود.

 

مرحله چهارم : فیلتر اسمز معکوس ممبران (RO)

این فیلتر ، در واقع فیلتر اصلی و قلب دستگاه آب تصفیه است. فیلتر اسمز معکوس، از چندین لایه غشاء نیمه تراوا که به دور یک لوله مرکزی پیچیده شده اند. تشکیل شده است.
چون ناخالصی های محلول در آب، قادر به عبور از غشاء نیستند. از این رو در یک طرف غشاء آب تقریبا خالص وجود خواهد داشت .که راهی لوله مرکزی شده و به سمت خروجی آب تصفیه شده هدایت می شود.

در طرف دیگر لایه های غشاء، آب تغلیظ شده از ناخالصی ها وجود خواهد داشت که به سمت مجرای فاضلاب هدایت می شود.روش اسمز معکوس می تواند املاح آب را ۹۰ تا ۹۸ درصد کاهش دهد. نیترات، آرسنیک، سرب ، جیوه ….و سایر ناخالصی های محلول در آب و وفلزات سنگین مضر در آب در این مرحله از آب حذف می شوند.

سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری دراندامهای مختلف بدن از جمله کلیه ها…..و در لوازم خانگی مثل کتری و چای ساز و می شود حذف شده و آب سنگین به آب سبک و گوارا تبدیل می شود.

مرحله پنجم : فیلتر کربن نهایی(post carbon)

این فیلتر نیز درست مثل فیلتر مرحله دوم از جنس کربن است. دانه های کربن موجود در این فیلتر بو و طعم نامطبوع آب را که ممکن است در اثر ماندگی آب در تانک ذخیره به وجود آمده باشد حذف می کند.و طعم اب را گواراتر میسازد

مرحله ششم : فیلتر مینرال(mineral)”فیلتر تصفیه آب خانگی

این فیلتر ازاملاح عالی مفید .ویتامینها .تشکیل شده است که در مرحله برداشت آب، املاح مفید را به اب اضافه میکند و طعم اب را گواراتر میسازد.

مرحله هفتم :فیلتر قلیایی(alkaline)

با توجه به اسیدی بودن آلاینده های موجود در آب، فیلتر قلیایی کننده یکی از پر کاربردترین مراحل در فرآوری آب تصفیه شده میباشد. فیلتر قلیایی ساز با توانایی قلیایی کردن آب از ۱ تا ۲.۵ واحد قادر است مطابق با استاندارد ABS ، SGS و Waterquality میزان PH آب را به حالت خنثی و قلیایی تنظیم نماید. قلیایی بودن آب تا این میزان خطری برای اسید معده ندارد و برای کودکان نیز مناسب است.از خواص قلیایی بودن آب می توان به کاهش استرس، شفافیت پوست و مو ، کاهش مشکلات معده و  کلیه و بهبود عملکرد عضلانی اشاره نمود.

مرحله هشتم : فیلتر محافظ ممبران

فیلتر محافظ ممبران را نیز می توان یکی از مهمترین فیلترها دانست. این فیلتر با دقت بالا با تکمیل نمودن وظایف سه فیلتر اول از ممبران محافظت می نماید. افزایش عمر و عملکرد ممبران از مزیت های فیلتر محافظ ممبران است. همچنین مکانیزم هوشمندانه این فیلتر از بازگشت آب از مسیر این فیلتر نیز جلوگیری می نماید که موجب افزایش عمر و راندمان آن گردیده است.

مرحله نهم : فیلتر اکسیژن ساز(Infrared)

فیلتر شارژ پذیر اینفرارد یکی از پر کاربردترین فیلتر های فرآوری دستگاه های تصفیه آب این برند می باشد . از خواص فیلتر اینفرارد (اکسیزن ساز) بالا بردن سطح اکسیژن آب و ایجاد سوخت و ساز بهتر بدن، بهبود عملکرد اعصاب، بهبود راندمان عضلات، آنتی اکسیدان کننده و هیدراته شدن آب اشاره نمود. این کپسول بوسیله مواد بیوسرامیکی داخل خود در ساختار مولکول های آب شکست ایجاد نموده و حجم اکسیژن آب را بالا می برد که موجب افزایش قدرت جذب اکسیژن توسط بدن و افزایش سوخت و ساز بدن می گردد. همچنین افزایش سطح اکسیژن و سوخت و ساز بدن در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش در کاهش چربی های انباشته شده در بدن تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. این کپسول کیفیت آب را در حدی بالا می برد که می توان تاثیر آن را روی شفافیت پوست و مو مشاهده نمود

فیلتر تصفیه آب خانگی- فیلتر مینرال

مرحله دهم : فیلتر آنتی باکتریال نانوسیلور(nanosilver)

فیلتر نانو سیلور به روزترین تکنولوژی آنتی باکتریال کننده در صنعت تصفیه آب بوده که به طور انحصاری در اختیار شرکت ssv  می باشد.این فیلتر بدون استفاده از اشعه ماوری بنفش آب تصفیه شده را آنتی باکتریال می نماید. داغ نشدن آب، عدم لزوم به در معرض اشعه گذاشتن آب و عدم نیاز به مصرف برق در هنگام آنتی باکتریال کردن آب تصفیه شده ، این محصول را نسبت به اشعه ماوری بنفش مقبول تر نموده است. این فیلتر علاوه بر از بین بردن باکتری ها مضر، بر خلاف فیلتر UV لاشه های آنها را نیز از آن می گیرد به همین جهت ، استانداردهای بالاتری نسبت به فیلتر UV دارد.

مرحله یازدهم : فیلتر زینک اکساید (ZincOxide)”فیلتر تصفیه آب خانگی”

اگر شما نیز از جدیدترین تکنولوژی فیلترهای تصفیه آب ssv یعنی فیلتر های  زینک اکساید استفاده میکنید،قطعا میدانید کربن روکش شده با زینک موجود در این بسته از زغال پوست نارگیل و هلو با خلوص صد درصد تهیه شده و مقدار آن برای یکبار شارژ کردن فیلتر کافی است.با توجه به خلوص بالای کربن در این بسته، می توان آن را کاملا پایه گیاهی دانست. وظیفه این فیلتر از بین بردن هرگونه بو و مزه احتمالی و اضافه کردن زینک اکساید به آب تصفیه می باشد. تقویت ایمنی بدن با زینک اکساید یکی از روش های ثابت و شناخته شده در مباحث پزشکی است .

 

مرحله دوازدهم : فیلتر زینک اکساید/نانو سیلور (ZincOxide)”فیلتر تصفیه آب خانگی”

فیلتر فرآوری کننده NanoSilver-Zincoxide یکی از پرکاربردترین فیلترهای فرآوری کننده دستگاه های تصفیه آب امروزی است که مورد توجه بسیاری از مشتریان و کاربران دستگاه های تصفیه آب امروزی است. این فیلتر حاصل ادغام دو فیلتر جدید NanoSilver و ZinkOxide می باشد که هر کدام به تنهایی نقش بسزایی در سلامتی خانواده ایفا می کنند. نانوسیلور بروزترین تکنولوژی آنتی باکتریال کننده آب و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. بدون استفاده از اشعه UV و یا افزودن مواد شیمیایی. برتری این فیلتر نسبت به مدل های قدیمی نداشتن اتلاف انرژی ، داغ نشدن آب و حذف لاشه ویروسهاست. آنتی باکتریال نمودن بدن توسط یون های اکتیو نانو سیلور یکی از برجستگی های این محصول است. اما از طرفی زینک اکساید ماده ای شناخته شده برای ارتقای سطح ایمنی بدن- تنظیم واکنش های آنزیمی، جلوگیری از ریزش مو، کنترل قندخون، بهبود سنتر پروتیینی، التیام زخم، افزایش رشد و تقویت باروری است.میزان رهایش زینک از سطح تخلخل کربن اکتیو ۳میلی گرم در لیتر است. وجود یون نقره در قسمت نانوسیلور و رهایش زینک در قسمت زینک اکساید موجب بالا بردن سطح ایمنی بدن در برابر انواع ویروسها و باکتری ها می گردد. کربن روکش شده با زینک اکساید و نانو سیلور موجود در این فیلتر از زغال پوست نارگیل و هلو با خلوص صد درصد تهیه شده و با توجه به خلوص بالای کربن در این بسته، می توان آن را کاملا پایه گیاهی دانست. وظیفه این فیلتر از بین بردن هرگونه بو، مزه، باکتری، ویروس و اضافه کردن یون نقره جهت تقویت سیستم ایمنی و همچنین اضافه کردن زینک اکساید به آب تصفیه می باشد. تقویت ایمنی بدن با زینک اکساید و نانوسیلور یکی از روش های پرکاربرد و شناخته شده در علوم پزشکی است.

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۵ رای: ۳

رتبه صفحه شما: