بهترین دستگاه تصفیه ساز اسپرسو ساز

پیشنهاد خرید محصول
دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز 2023

دستگاه تصفیه آب خانگی StarLine ET X800 (شیربرداشت تک)

۹/۷۳۳/۰۰۰ تومان۹/۷۳۳/۰۰۰ تومانمشاهده

قیمت

دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز | خرید بهترین دستگاه تصفیه دستگاه اسپرسو | انواع دستگاه های تصفیه ساز  دستگاه اسپرسو

 

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

رید بهترین دستگاه تصفیه دستگاه اسپرسو + انواع دستگاه های تصفیه ساز  دستگاه اسپرسو : کیفیت آب نقش مهمی در طعم قهوه اسپرسو دارد که شاید بسیاری افراد به آن توجه نکنند. هر چقدر هم که از مرغوبترین پودر قهوه ها و گرانترین دستگاه ها استفاده نمائید، در صورتی که از بهترین دستگاه تصفیه ساز اسپرسو ساز را تهیه نکنید نمی توانید یک قهوه عالی و خوش طعم داشته باشید. در این مقاله قصد داریم دلایل استفاده از بهترین دستگاه تصفیه ساز اسپرسو ساز را بررسی کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه تصفیه ساز اسپرسو ساز | قیمت دستگاه تصفیه اسپرسوساز

چرا باید از بهترین دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد یکی از عواملی که در طعم و کیفیت قهوه موثر است، آب مورد استفاده در تهیه آن می باشد.  آب لوله کشی دارای سختی و ناخالصی زیادی است که ممکن است باعث تغییر طعم و کیفیت قهوه اسپرسو شود. همچنین املاح موجود در آب تصفیه نشده پس از مدتی باعث تولید رسوب در مجرای دستگاه اسپرسو ساز شود. از این رو باید برای تولید قهوه با طعم ناب و عالی و همچنین جلوگیری از ایجاد جرم و رسوب در دستگاه، از بهترین دستگاه تصفیه ساز اسپرسو ساز استفاده کنید.

بهترین آب برای دستگاه اسپرسو ساز جهت بهترین تصفیه

بد نیست بدانید که طعم و بوی قهوه تولید شده در شهرهای مختلف به دلیل یکسان نبودن کیفیت آب در هر منطقه، متفاوت است. املاح معدنی و سختی آب این تفاوت را در طعم و کیفیت قهوه بوجود می آورد. بنابراین استفاده از بهترین دستگاه تصفیه ساز اسپرسو ساز، بهترین طعم را در قهوه ایجاد می کند.

برخی تحقیقات نشان می دهند که بهترین دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز باید آبی با مقدار PH نزدیک به ۷ را ارائه دهد. همچنین آب مورد استفاده باید دارای برخی مواد مانند یون منیزیم باشد تا بتواند طعم دانه های قهوه را جذب کند . به همین دلیل بهترین دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز باید مقداری سختی و یون های فلزی موجود در آب را حفظ کند. علاوه بر این آب مناسب برای تولید قهوه باید دارای مقدار کنترل شده ای از بی کربنات باشد؛ زیرا بالابودن و بسیار کم بودن بی کربنات موجب ناخوشایند شدن بو و طعم قهوه خواهد شد.

ویژگی های آب مناسب برای درست کردن قهوه

در زیر مهم ترین ویژگی های آب مناسب برای دستگاه اسپرسو ساز را برشمردیم:

  • PH آب باید حدود ۷ باشد.
  • دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز باید آب بدون کلر و شفاف را ارائه دهد.
  • سدیم آب مناسب اسپرسو ساز باید حدود ۱۰ میلی گرم در هر لیتر باشد.
  • آب مورد نیاز دستگاه اسپرسو ساز باید کاملا بدون بو و طعم باشد.
  • به این نکته توجه کنید که تحت هیچ شرایطی آب از قبل جوشیده را برای دستگاه اسپرسو ساز استفاده نکنید.
  • مقدار منیزیم باید کاملا متعادل و به گونه ای باشد که کیفیت طعم قهوه را افزایش دهد.
  • بهترین مقدار سختی کلسیمی آب برای تولید قهوه اسپرسو ساز باید از ۱ تا ۵ گرین باشد.
  • مقدار مناسب قلیایی بودن آب باید حدود ۴۰ میلی گرم در لیتر باشد.

 

بهترین قیمت خرید انواع دستگاه تصفیه آب اسپرسو سازصنعتی

بهترین ددستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز صنعتی

امروزه مصرف کنندگان و علاقه مندان به نوشیدن قهوه بسیار افزایش یافته است. در نتیجه کافه دارها و صاحبان کافی شاپ برای اینکه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند، باید از با کیفیت ترین تجهیزات استفاده کنند. همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، علاوه بر دانه قهوه مرغوب و دستگاه با کیفیت، آب مصرف شده نیز بر روی کیفیت طعم و مزه قهوه تاثیر گذار است. از این رو بسیاری از کافه دارها از بهترین ددستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز برای ارائه قهوه با کفیت به مشتریان استفاده می کنند.

از بهترین دستگاه تصفیه ساز برای اسپرسو ساز صنعتی می توان به دستگاههای که از روش اسمز معکوس یا RO برای تصفیه اب استفاده می کنند، اشاره کرد. این نوع دستگاه به دلیل فرآیند تصفیه و تعداد فیلترهای مورد استفاده، طول عمر و ماندگاری مناسبی دارد. توجه کنید که شما تنها برای یک بار استفاده به بهترین دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز صنعتی نیاز ندارید، بلکه به طور مکرر و برای طولانی مدت می خواهید از آن استفاده کنید.

کلام آخر من باب دستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز

در این مقاله از اس اس وی با دلایل استفاده از آب تصفیه شده و بهترین ددستگاه تصفیه آب اسپرسو ساز آشنا شدید. به یاد داشته باشید که آب با کیفیت، بدون بو و طعم ناخوشایند و با میزان املاح کنترل شده، نه تنها به بهبود کیفیت طعم قهوه کمک می کند، بلکه باعث افزایش طول عمر دستگاه اسپرسو ساز شما، با حذف رسوب موجود در آب، نیز خواهد شد.

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۴.۸۹ رای: ۹

رتبه صفحه شما: