تصفیه آب حمام | سردوش تصفیه

خرید سردوش تصفیه آب | سردوش تصفیه اب کلرگیر | دستگاه تصفیه آب حمام | خرید فیلتر سردوش تصفیه آب

 

تصفیه آب حمام + خرید سردوش تصفیه آب + سردوش تصفیه اب کلرگیر + دستگاه تصفیه آب حمام + خرید فیلتر سردوش تصفیه آب : خرید فیلتر کلرگیر سردوش دستگاه تصفیه آب حمام دیگر هزینه اضافی و غیر ضروری محسوب نمی‌شود. اگر شما هم به سلامت بدن و زیبایی پوست و موی خود اهمیت می‌دهید تصفیه آب حمام کمک زیادی به شما خواهد کرد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه‌ تصفیه آب حمام آشنا کرده و درباره مزایای تصفیه آب حمام صحبت کنیم. پس ما با همراه باشید.

علاوه‌براین، در سایت اس اس وی انواع مختلفی از فیلترهای تصفیه‌کننده سردوش آب حمام وجود دارد که می‌توانید به صورت اینترنتی خرید کنید.

تصفیه آب حمام - فیلتر سردوش 1402

خرید دستگاه تصفیه آب حمام | فیلتر سردوش حمام | سردوش تصفیه اب کلرگیر

 

دستگاه تصفیه آب حمام چیست؟

سردوش تصفیه آب حمام کلرگیر چیست؟

سردوش تصفیه آب حمام کلرگیر : دستگاه‌های تصفیه آب حمام  سیستم‌های کوچکی هستند که معمولا قبل از سردوشی نصب می‌شوند. نقش آن‌ها حذف کلر و سایر آلاینده‌های موجود در آب به منظور افزایش کیفیت آب و مراقبت از سلامتی و پوست و مو می‌باشد.

چرا بهتر است از دستگاه تصفیه آب حمام یا فیلتر سردوش تصفیه آب حمام استفاده کنیم؟

دلایل استفاده از فیلتر دستگاه تصفیه آب حمام یا سردوش کلرگیر حمام

استفاده از فیلتر دستگاه تصفیه آب حمام یا سردوش کلرگیر حمام : افزودن کلر به آب با همه مزایایی که در جهت بهبود کیفیت و سلامت آب شرب و حذف آلاینده‌ها از آن دارد ممکن است برخی معایب و مشکلاتی را نیز به هنگام استحمام به وجود آورد که به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تصفیه کننده آب دائمی دوش حمام
تصفیه کننده آب دائمی دوش حمام

مشکلات پوست و مو:

از کلر برای گندزدایی و ضدعفونی کردن آب استفاده می‌شود. تحقیقات زیادی نشان داده است که کلر موجود در آب حمام موجب خشکی و حساسیت، التهاب و پیری پوست می‌شود. علاوه‌بر کلر با از بین بردن چربی طبیعی موها باعث وز شدن، خشکی، پوسته پوسته شدن کف سر و ریزش مو نیز می‌شود. پس  اگر شما هم جزء افرادی هستید که سلامت و زیبایی پوست و مو برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بهتر است هر چه زودتر نسبت به خرید فیلتر سردوش کلرگیرتصفیه آب دوش حمام اقدام کنید.

مشکلات تنفسی:

بخار به وجود آمده در حمام حاوی کلر زیادی است که از طریق استنشاق وارد بدن شده که برای افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی و کودکان خطرناک است.

بیماری:

در هنگام استحمام منافذ پوست بدن بازتر شده در نتیجه کلر و سایر مواد شیمیایی مضر راحت‌تر جذب پوست شده و وارد بدن می‌شوند. کلر می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان سینه را در زنان افزایش دهد.

مشکلات زیست محیطی:

کلر آزاد شده از آب هنگام دوش گرفتن باعث افزایش کلروفرم موجود در هوا می‌شود.

تصفیه آب حمام با فیلتر سردوش تصفیه آب چه مزایایی برای ما دارد؟

فیلتر تصفیه آب حمام و یا فیلتر سردوش تصفیه آب یک راه موثر و کارامد برای جلوگیری از آسیب رساندن کلر و سایر مواد شیمیایی مضر به بدن می‌باشد. در ادامه مطلب به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم.

سلامت و شادابی پوست و مو را به شما هدیه می‌دهد:

دستگاه تصفیه آب حمام مناسب و استاندارد که می‌تواند کلر موجود در آب را تا درصد زیادی حذف کند و تاثیر به سزایی در سلامت و شادابی پوست شما دارد. استحمام با آب تصفیه شده از بروز مشکلاتی مثل خشکی، پیری زودرس، التهاب و حساسیت پوست و ریزش مو جلوگیری می‌کند.

از مشکلات تنفسی جلوگیری می‌کند:

همان‌طور که در قسمت قبل گفته شد بخار کلر موجود در هوای حمام از طریق استنشاق وارد دستگاه تنفسی و آسیب به آن می‌شود. خرید و نصب دستگاه تصفیه آب دوش حمام می‌تواند از بروز این مشکل برای افراد مبتلا به آسم و بیماری‌های تنفسی خصوصا کودکان و سالمندان تا حد زیادی جلوگیری کند.

ریسک ابتلا به بیماری و سرطان را کاهش می‌دهد:

با تصفیه آب حمام، از آب بدون کلر و مواد شیمیایی مضر برای دوش گرفتن استفاده می‌کنید و می‌توانید خطر ابتلا به سرطان‌هایی مثل سرطان سینه و مثانه را کاهش دهید.

باعث بهبود انرژی و سلامت روان بیشتر می‌شود:

شاید برای شما هم تعجب‌برانگیز باشد اما نتایج تحقیقات دانشمندان نشان داده است که کلر موجب خستگی و افت انرژی می‌شود. بعد از یک روز کاری پرچالش و شلوغ، دوش گرفتن با آب تصفیه شده بدون کلر می‌تواند تا حد زیادی انرژی از دست رفته‌تان را به شما بازگرداند.

زنان باردار و جنین آن‌ها را از خطرات حفظ می‌کند:

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد کلر و کلرامین خطرات بالقوه‌ای برای سلامت زنان باردار و جنین محسوب می‌شوند و ممکن است باعث بروز مشکلاتی مثل سقط جنین، تولد نوزاد مرده، تولد نوزاد نارس و حتی نقص عضو شوند. به همین جهت استفاده از خرید فیلتر کلرگیر سردوش دستگاه تصفیه آب حمام برای زنان باردار بسیار مفید است.

فیلترهای تصفیه آب حمام از چه موادی تشکیل شده‌اند؟

در اغلب فیلترها معمولا از مواد زیر استفاده می‌شود:

  • کربن فعال (برای حذف کلر، کلرامین و ترکیبات ارگانیک)
  • KFD (برای از بین بردن میکروارگانیسم‌ها)
  • رزین (برای از بین بردن سختی آب)
  • ویتامین C (برای زدایش کلر و کلرامین)
لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۳ رای: ۱

رتبه صفحه شما: