کارتن اسباب کشی

شاید در نگاه اول تهیه کارتن اسباب کشی خرجی بیهوده و اضافی باشد. اما زمانی به اهمیت کارتن های اسباب کشی پی می بریم که هنگام اسباب کشی با صحنه های تلخی مانند شکستن یک وسیله یا آب گرفتن یک وسیله برقی مواجه شویم. کارتن های اسباب کشی باعث می شوند اسباب منزل با حداکثر امنیت و حداقل آسیب دیدگی به مقصد برسند. کارتن های اسباب کشی در اندازه های مختلف تولید می شوند که برای آشنایی بیشتر می توانید به انواع کارتن مراجعه نمایید. همچنین می توانید بر اساس اهمیت وسیله از کارتن های تک لایه , سه لایه , پنج لایه و هفت لایه استفاده کنید. کاملا واضح است با رعایت اصول بسته بندی در اسباب کشی با حداثل اسیب دیدگی لوازم منزل به خانه جدید می روید. شاید امروزه اسباب کشی به یک کابوس وحشتناک مخصوصا برای خانم ها تبدیل شده باشد اما به راحتی می توانید با رعایت نکات راهنمای جامع اسباب کشی به نتیجه مطلوبتان برسید وتمام کابوس های تلخ را به رویای شیرین تبدیل کنید.

با استفاده از کارتن های اسباب کشی با خاطرات تلخ آسیب دیدن وسایل در جریان اسباب کشی خداحافظی کنید.

این مجموعه بدلیل در اختیار داشتن توامان خط تولید ورق کارتن و جعبه سازی توانایی تولید کارتن بسته بندی با کیفیت دلخواه و بالا را دارا می باشد. این کارتنها از تیپ کارتنهای تلویزیونی یا اصطلاحا پنج لایه هستند که البته نسبت به کارتنهای معمول پنج لایه با ضخامت بیشتری تولید می شوند. داخل و خارج کارتن برخلاف روش رایج که از مواد بازیافتی استفاده می گردد، کاغذهایی که از نظر استاندارد سلامت در حد استفاده در جعبه پیتزا هستند استفاده می شود. ترکیبهای میانی نیز به گونه ای انتخاب می شود که کارتن با گذشت زمان یا تغییرات دمایی کیفیت خود را از دست ندهد. ویژگی اول باعث می شود که مشتریان عزیز بتوانند از این محصولات به دفعات برای خود یا نزدیکانشان استفاده کنند. ویژگی دوم نیز سبب می شود که دوستانی که قصد استفاده از این محصولات در مسافرتهای بین قاره ای را دارند نگران از بین رفتن استحکام کارتن بسته بندی در اثر تغییرات دما یا رطوبت و آسیب کالاهای خود در حین مسافرت را نداشته باشند.

 

پیشنهاد خرید محصول
کارتن اسباب کشی کارتن اسباب کشی

دستگاه تصفیه آب خانگی StarLine ET X600 (شیربرداشت تک)

۹/۰۲۷/۰۰۰ تومان۹/۰۲۷/۰۰۰ تومانمشاهده

کارتن های اسباب کشی را باید از کجا تهیه کرد؟

 

پیدا کردن یک خانه جدید و انجام اسباب کشی می تواند بسیار استرس زا و نگران کننده به نظر برسد اما وقتی با شیوه درست این کار آشنایی داشته باشید می توانید در آرامش کامل به منزل جدیدتان نقل مکان کنید. از جمله این اقدامات مهم، شروع به موقع کارها و داشتن زمان کافی و نیز انتخاب کارتن جهت اسباب کشی است. مناسب بودن کارتن اسباب کشی به تسهیل روند پیچیده و پر زحمت جابه جایی منزل کمک می کند.

از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از شروع اسباب کشی به مقدار کافی کارتن مناسب را تهیه و خریداری کنید. این کار کمک می کند که استرس کارهای انجام نشده تا اندازه زیادی کاهش پیدا کند. در ادامه به موارد مهمی که باید برای انجام اسباب کشی به آنها توجه داشته باشید اشاره خواهیم داشت.

 

جعبه اثاث کشی

در اسباب کشی باید پیش از انجام هر کاری به فکر تهیه کردن کارتن اسباب کشی باشید تا بتوانید در اولین فرصت پروژه بسته بندی وسایل را کلید بزنید. اگر کارها را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید، دچار استرس نخواهید شد و می توانید در کمال آرامش به کار بسته بندی و اسباب کشی بپردازید و همه کارها را با دقت و توجه زیاد سر و سامان دهید.

اهمیت کارتن اسباب کشی

می توانید از شرکت های فعال در زمینه جعبه اثاث کشی ، اداره پست، تولید کنندگان کارتن های مقوایی یا سایر فروشگاه های محلی کارتن بسته بندی نو و دست نخورده خریداری کنید، یا کارتن های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت ها را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام فروشنده پیشنهاد بهتری برایتان دارد و تخفیف بیشتری برایتان در نظر می گیرد؛ با استفاده از این راه هزینه مواد اولیه مورد نیاز برای بسته بندی اسباب و اثاثیه تان را تا جای ممکن کاهش دهید.

رعایت نکات مهم در بسته بندی کارتن برای اسباب کشی
  • همیشه به خاطر داشته باشید که اقلام سنگین تر در پایین جعبه و وسایل سبک تر در بالا قرار گیرند.
  • بهتر است فضاهای خالی جعبه ها را با کاغذ بسته بندی، حوله یا لباس پر کنید. این کار از جابجایی وسایل داخل جلوگیری می کند.
  • بهتر است قبل از شروع جابه جایی لوازم، از سفت بودن جعبه های بسته بندی اطمینان پیدا کنید. جعبه‌هایی را که نیمه بسته یا شل بسته‌بندی شده‌اند را منتقل نکنید، در چنین شرایطی احتمال آسیب رسیدن به محتویات داخل جعبه بسیار زیاد است.
  • روند بسته بندی و همچنین باز کردن بسته بندی را با کنار هم قرار دادن همه وسایل اتاق و عدم مخلوط کردن اتاق ها در یک جعبه آسان کنید.
  • می توانید محتویات هر جعبه را با اتاقی که برای آن در نظر گرفته شده برچسب بزنید.
  • انتخاب بهترین و مناسب ترین کارتن اسباب کشی جهت جابجایی استاندارد و اصولی لوازم، روند کار را از ابتدا تا انتها آسان تر می کند. بهتر است متناسب با هر یک از لوازم، مناسب ترین کارتن را مورد استفاده قرار دهید.

چرا کارتن اسباب کشی بهترین وسیله حمل اثاثیه است؟

همانطور که قبلا گفتیم کارتن ها انواع گوناگون و در سایز ها و اشکال مختلفی هستند که همه آنها مناسب اسباب کشی نمی باشند. کارتنی که برای اسباب کشی انتخاب می شود باید به راحتی قابل حمل باشد و دارای ابعاد مناسب باشد. سایز مناسب یعنی نه خیلی بزرگ که جا به جایی آن غیر ممکن شود و نه خیلی کوچک که وسیله کمی در آن جا شود. علاوه بر سایز مناسب و قابل حمل بودن، استحکام کارتن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ضخامت و استحکام کارتن ها بسیار مهم است. کارتن اسباب کشی به خصوص در هنگام بسته بندی اسباب شکستنی باید استحکام خوبی داشته باشد تا بتواند وزن اسباب را تحمل کند و پاره نشود. یکی از اشتباهات رایج در بین مردم استفاده از کارتن های موجود در مغازه ها و خیابان میباشد . این موضوع علاوه بر اینکه از لحاظ بهداشتی کار اشتباه و غلطی میباشد ، امکان بروز خسارت را در هنگام جابه جایی تا حد زیادی افزایش خواهد داد.بنابراین کارتن حمل اثاثیه استحکام لازم را برای حمل لوازم خانه دارد و برای اسباب کشی راحت و بی دردسر بهترین وسیله است برخی از مزایای کارتن اسباب کشی عبارتند از:
بسته بندی لوازم خانه با نظم بیشتری انجام می شود
کارتن حمل اثاثیه مانع آسیب به لوازم می شود
خدمات اسباب کشی سریع تر انجام می شود
کاهش آشفتگی هایتان هنگام باز کردن و چیدمان وسایل بعد از هر اسباب کشی
کارگر اسباب کشی راحت بار را حمل می کند
امکان برچسب زدن روی کارتن وجود دارد

نکات مهم مربوط به کارتن اسباب کشی

استفاده از کارتن های کاغذی از لحاظ اینکه از جنس کاغذ هستند و بعد از مصرف به طبیعت آسیبی نمی زنند هم بسیار اهمیت دارد و استفاده از آنها نسبت کیسه های پلاستیکی ارجعیت پیدا میکند
نوع، جنس و مقاومت کارتن در اسباب کشی به عنوان یکی از ارکان مهم در بسته بندی و سلامت اجناس به شمار می رود. یکی از ارکان بی مخاطره بودن هر اسباب کشی، بسته بندی محکم و امن هر وسیله است پس در این زمینه دقت زیادی کنید.
جعبه های مقوایی برای جابه جایی و حمل وسایل سنگین مناسب نیستندو این جعبه ها برای بسته بندی موارد خاص و سنگین طراحی نشده اند. ممکن است تغییر شکل بدهند جعبه های مقوایی کارتن ممکن است تحت فشار شدید تغییر شکل بدهند. ودر برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم نیستند آنها بهترین گزینه برای ضد آب بودن و سایر انواع مایعات نیستند.
برچسب گذاری کارتن بسته بندی را فراموش نکنید، مهم نیست چه نوع کارتن و در چه ابعادی استفاده می کنید، حتما آن را برچسب گذاری کنید، در این صورت می دانید چه چیزی در داخل کارتن است. این امر برای بسته بندی بسیار مهم است، زیرا غیرممکن است که به یاد داشته باشید دقیقا هنگام جمع آوری هر وسیله را در کدام کارتن و جعبه قرار دادید.
فضای خالی را پر کنید، برای جلوگیری از وقوع خطر در جابجایی، هر فضای خالی بین کارتن بسته بندی و جعبه ها را با انبوه مواد بسته بندی اضافی دیگر، مثل حوله یا پارچه پر کنید. این چیزها کارتن ها را در حین جا به جایی پایدار نگه می دارند و به شما در جلوگیری از بروز خطرات جانبی کمک می کنند.

کارتن نو در هر اسباب کشی

حتما این سوال برایتان پیش آمده است که چرا باید در هر اسباب کشی از کارتن های جدید استفاده کنیم؟

زیرا زمانی که یک کارتن اسباب کشی جدید را خریداری می کنید دارای بافت چند لایه می باشد که لایه های کارتن با فاصله از هم قرار گرفته اند و بین آنها هوا وجود دارد .

در هر بار استفاده از این کارتن ها و فشار ناشی از وسایل درون آن باعث چسبیدن لایه های کارتن به هم می شوند و خاصیت ارتجاعی خود را ازدست میدهند و دیگر نمی توانند مانع از آسیب دیدن وسایل شما شوند.

در بعضی از شرایط خاص ممکن است این کارتن ها در مجاورت آب قرار گیرن که پیشنهاد می شود از این کارتن ها برای اسباب کشی مجدد استفاده نکنید.

البته سعی ما در کارتن کالابر بالا بردن کیفیت کارتن های اسباب کشی می باشد تا شما بتوانید چندین بار از این کارتن ها استفاده نمایید.

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۵ رای: ۱

رتبه صفحه شما: