خرید کارتن اسباب کشی – کارتن اثاث کشی

کارتن اسباب کشی به مجموعه کارتن‌های با ابعاد مختلفی اطلاق می‌شود که عموما بدون چاپ بوده و به شکل تک رنگ سفید یا قهوه‌ای تولید می‌شوند. از کارتن اسباب کشی می‌توان در آرشیو و ارسال مرسولات نیز استفاده کرد. استفاده از ورق با کیفیت بالا و قالب برای فرآیند دایکات محصولات، بخشی از مواردی است که کارتن‌های اسباب کشی صنایع سهند را از نمونه های مشابه متمایز می‌کند.

کارتن‌های اسباب کشی صنایع سهند چه ویژگی هایی دارد:
  • – قابل استفاده در اسباب کشی، آرشیو و ارسال مرسولات
  • · – تولید کارتن اسبابکشی در ابعاد مختلف متناسب با نیاز
  • · – کیفیت بالای ورق استفاده شده در تولید کارتن اسباب کشی
  • · – استفاده از انواع ورق به رنگ قهوه ای یا سفید در تولید کارتن اسبابکشی
  • · – استفاده از انواع ورق سه لایه و پنج لایه در تولید کارتن اسباب کشی
  • · – قیمت خرید انواع کارتن در سایت صنایع سهند حداقل و مقرون به صرفه بوده و می‌توان با اطمینان و اعتماد خاطر آن را تهیه کرد.
خرید کارتن اسباب کشی
خرید کارتن اسباب کشی

با معرفی سامانه های آنلاین فروش محصولات بسته بندی، دیگر تمام دردسرها برای خرید کارتن موز تمیز برای اسباب کشی، یا دردسر گشتن به دنبال کارتن خالی برای اسباب کشی را فراموش کنید! با کمک فروشگاه‌های آنلاین، خرید انواع کارتن مخصوص اسباب کشی، سلفون، محافظ حبابدار، و انواع ابزار لازم برای بسته بندی مثل انواع چسب کش و … تنها با چند کلیک انجام خواهد شد. به علاوه خرید آنلاین کارتن باعث شده تا افراد بتوانند قیمت کارتن اسباب کشی در سایت‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و بهترین محصول را با بهترین قیمت فروش خریداری نمایند. کارتن‌های اسباب کشی در سایزهای مختلف با دو رنگ بدنه سفید یا قهوه ای در وبسایت صنایع سهند قرار دارند تا نیازهای متفاوت شما را پاسخگو باشند. اسباب کشی فرآیندی است که طی آن طیف گسترده ای از محصولات با ابعاد و وزن‌های مختلف باید بسته‌بندی و آماده جابه‌جایی شوند. به همین دلیل داشتن کارتن با لایه‌های مختلف می‌تواند موثر باشد. همچنین به دلیل قابلیت باز شدن محصولات می‌توان انواع کارتن اسباب کشی را به راحتی جمع کرده و در انبار نگهداری کرد تا فضای کمتری اشغال کنند.

کارتن های اسباب کشی عموما در ابعاد بزرگ و به صورت کارتن های پنج لایه تولید می شوند. کارتن های اسباب کشی به دلیل فرآیند اسباب کشی عموما در ابعاد بزرگ تولید می شوند با اینکار امکان بارگیری مقدار بیشتری از محصولات فراهم شده و تعداد بسته ها برای جابه جایی کمتر خواهند بود.

یکی از مهمترین اهداف ما در صنایع سهند ارائه انواع محصولات لازم و کاربردی مشتریان به صورت یکجا و در دسترس است. ما سعی می‌کنیم تمامی ملزومات اسباب کشی، برای داشتن یک فرآیند اسباب کشی راحت را به صورت یکجا در سامانه آنلاین قرار بدیم. می توانید با مراجعه به وبسایت صنایع سهند، انواع اقلام بسته بندی را به صورت یکجا بررسی و با دیدن جزییات موبوط به هر محصول آنها را انتخاب نمائید. بعلاوه با وجود طیف گسترده ای از انواع کارتن ها، شما می توانید کارتن اسباب کشی مناسب خود را انخاب و خریداری نمائید. صنایع سهند ایجاد شد تا روند عرضه ملزومات بسته بندی به سراسر ایران از جمله تهران را تسهیل کند و مطابق با قیمت کارتن اسباب کشی و سایر ملزومات بسته بندی و انواع کارتن پستی و کارتن اسباب کشی را در وبسایت خود در اختیار مشتریان قرار دهد. یکی از مهمترین نکات یکه درکنار کیفیت کارتن مد نظر داریم قیمت فروش کارتن است، که همواره در تلاش هستیم که بهترین قیمت محصول را ارائه دهیم

خرید کارتن اسباب کشی
خرید کارتن اسباب کشی

یکی از خدمات جدیدی که در صنایع سهند برای رفاه حال مشتریان پیش بینی شده، فروش تکی کارتن های اسباب کشی است. خرید تعداد مورد نیاز کارتن برای اسباب کشی به متراژ خانه و مقدار وسایل مورد نیاز برای بسته بندی ارتباط مستقیم دارد.

کارتن اسباب کشی–کارتن اثاث کشی اسباب کشی رایج ترین کار افراد اجاره نشین است. قطعا هر کسی در زندگی خود برای چند بار هم که شده است اسباب کشی را تجربه کرده است. نکته ی مهم در اسباب کشی سالم ماندن وسایل است. قطعا همه ی ما شاهد گلایه خانواده های زیادی از آسیب دیدن وسایلشان بوده ایم اگر می خواهید سلامت وسایل خود را تضمین کنید باید در قسمت بسته بندی تمام حواس خود را جمع کنید و از نایلون های حباب دار استفاده کنید. انتخاب کارتن مقاوم نیز در این بخش بسیار مهم است. دقت کنید که کارتن های معمولی مناسب این کار نیستند. تفاوت کارتن اسباب کشی با کارتن معمولی در این است که این کارتن ها استحکام بالایی دارند و از لایه های بیش تری ساخته شده اند.

خرید کارتن اسباب کشی در تهران

اسباب کشی در شهرهای بزرگی مثل تهران با شهر کوچک تفاوت هایی دارد . بهتر است برای تضمین امنیت وسایل و جا به جایی راحت از شرکت های باربری تهران کمک بگیرید. این شرکت ها خود با داشتن کادر حرفه ای و لوازمی مثل کارتن اسباب کشی و .. اسباب کشی را برای شما راحت می کنند. شما می توانید پس از خرید  بر روی کارتن ها نام وسایل درون آن را بنویسید تا در هنگام چیدن آن ها دچار سر درگمی نشوید.

این کارتن ها کاملا ضربه گیر می باشند و در صورت برخورد با جایی وسایل درون آن سالم می مانند. لازم به ذکر است که خرید کارتن در تهران به شما این امکان را می دهد که در صورت اضافه آمدن کارتن ها آن را باز گردانید و هزینه آن را نیز پس بگیری

خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید ما به شما این مژده را می دهیم که شرکت صنایع سهند این امکان را برای شما فراهم کرده است که خرید کارتن در غرب تهران  به ساده ترین روش ممکن انجام شود.

شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید و با دیدن سایز های مختلف به صورت اینترنتی و غیر حضوری خرید خود را انجام بدهید و در صورت تمایل اینترنتی هزینه ی آن را بپردازید حتی می توانید پس از تحویل محصول نیز هزینه ی این کارتن ها را بپردازید. همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخ گوی شما دوستان عزیز می باشند.

خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران

قطعا می توان از کارتن های درون سوپر مارکت برای اسباب کشی استفاده کرد اما باید بدانید که این کارتن ها بهداشتی نیستند علاوه بر این برای کار نیز ساخته نشده اند و آن طور که باید مقاوم نیستند.

شایان به ذکر که است که ما برای افراد ساکن شرق تهران نیز به فکر چاره بوده ایم اگر قصد خرید کارتن در شرق تهران را دارید حتما به سایت ما مراجعه کنید تا مشاور های ما متناسب با میزان وسایل شما و هم چنین سایز این وسایل برای انتخاب سایز کارتن به شما کمک کنند.

دقت کنید که با خرید از سایت ما حتی لازم نیست برای خرید از خانه خارج شوید شما می توانید با سفارش این کارتن ها در کم ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید و با خیال راحت لوازم خود را درون این کارتن ها جای دهید.

خرید کارتن اسباب کشی در مرکز تهران

اگر ساکن مرکز تهران هستید و در آینده ی نزدیک قصد اسباب کشی دارید از همین الان به فکر تهیه کارتن اسباب کشی باشید. خرید کارتن در مرکز توسط شرکت صنایع سهند مطمئن ترین خرید است. به این نکته توجه کنید که در صورت استفاده از این کارتن ها یک نظم به کار خود می دهید و دوران اسباب کشی منزل خود را از آشفتگی نجات می دهید.

لازم به ذکر است که این کارتن ها با این که مقاومت بالایی دارند اما وزن آن چنان سنگینی ندارند و جا به جایی وسایل شما به یک کار دشوار تبدیل نمی شود. با تهیه ی این کارتن ها شما در هزینه ی بار بری و حتی کارگر نیز صرفه جویی می کنید. شایان به ذکر است که این کارتن ها قابلیت بازیافت دارند و آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند.

  • خرید  در مرکز تهران به صورت تماس تلفنی انجام می شود.‌ فقط کافی است که با ما تماس بگیرید.
  • خرید این کارتن ها به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است شما برای استفاده از این روش باید به سایت ما مراجعه کنید.
پیشنهاد خرید محصول
خرید کارتن اسباب کشی,کارتن اثاث کشی خرید کارتن اسباب کشی - کارتن اثاث کشی

دستگاه تصفیه آب خانگی StarLine ET X600 (شیربرداشت تک)

۹/۰۲۷/۰۰۰ تومان۹/۰۲۷/۰۰۰ تومانمشاهده

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی موجود در بازار در انواع مختلفی در اختیار شما می باشند و شما می توانید از هر کدام از آنها با توجه به نیاز خود استفاده کنید. در این قسمت از مطلب سعی داریم شما را با انواع کارتن های اسباب کشی موجود در بازار بیشتر آشنا کنیم.

از آن جایی که کارتن اسباب کشی  به یکی از وسایل ضروری و حیاتی در اسباب کشی ها تبدیل شده است. از این رو تولید کننده ها به فکر ساختن انواع مختلفی از این کارتن ها با وزن، سایز و مقیاس های متفاوتی هستند مثلا این کارتن ها در سایز های کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ ساخته می شوند. علاوه بر این ها از لحاظ مقاومت و لایه های ساختاری نیز به انواع ۳ لایه، ۵ لایه و ۷ لایه تقسیم می شوند.

  • کارتن های سه لایه: این نوع کارتن برای وزن های سبک حدود ۱۸ گرم مناسب است. این نوع کارتن دو لایه اصلی و یک لایه ی شیار دار به وجود آمده است.
  • کارتن های ۵ لایه: اگر وسیله ای سنگین تر از ۱۸ گرم دارید این نوع کارتن مناسب ترین انتخاب است. این کارتن از سه بخش اصلی و دو لایه شیار دار به وجود می آید.
  • کارتن های ۷ لایه: همان طور که حدس می زنید این نوع کارتن برای اجسام بزرگ و سنگین است.

 

نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی

  • پس از خرید کارتن اسباب کشی مجدد از آن استفاده ننمایید. چرا که کارتن‌ها بعد از یکبار استفاده کیفیت خود را از دست می‌دهند. می‌توانید کارتن‌های قدیمی را برای بسته بندی اقلام سبک و غیرمهم استفاده کنید.
  • به هیچ وجه کارتن اسباب کشی بزرگ جهت بسته بندی کتاب استفاده نشود. این موضوع باعث می‌شود کارتن اثاث کشی بیش از حد سنگین شود و طبیعتاً حمل آن نیز سخت‌تر شود.
  • کتاب ها را در جعبه‌های دیگر تقسیم کنید. نصف هر جعبه را کتاب بگذارید و نصف دیگر را با وسایل سبک دیگر پر کنید.
  • کارتن را تا حد مشخصی پر کنید. اگر با بسته بندی وسایل درون کارتن اسباب کشی، فضای خالی به وجود آمد، فضای خالی را با فوم، تکه‌های پلاستیک حبابدار و یا روزنامه باطله پر کنید.
  • همانطور که می‌دانید کارتن اسباب کشی ضدآب نیست و از جنس مقوا است. چنانچه نگرانید که لوازم درون کارتن بر اثر تغییرات آب و هوایی خیس شوند، ابتدا یک پلاستیک بزرگ و یا کیسه زباله را درون کارتن قرار دهید و سپس وسایل خود را درون آن بچینید. سپس دور کارتن را چسب بزنید.
لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۴.۴۳ رای: ۷

رتبه صفحه شما: