کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار ۵ لایه با مقاومت بالا و در اندازه‌ها و ابعاد متفاوت از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است. در اتوبار اطلس بار انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی را در ابعاد مختلف ارائه می‌نماییم.برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد. و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌پیچ نیز کنید.

کارتن اسباب کشی ارزان و حمل بار در ابعاد متفاوت

کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار ۵ لایه با مقاومت بالا و در اندازه‌ها و ابعاد متفاوت از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است. در اتوبار اطلس بار انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی را در ابعاد مختلف ارائه می‌نماییم.برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد. و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌پیچ نیز کنید.

کارتن های ۵ لایه دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشند. و این از برترین مزایای آن‌ها است.

از کارتن بسته بندی اسباب کشی ۵ لایه می‌توانید برای بسته بندی لوازم حساسی همچون:

  • انواع ظروف بلور و چینی
  • وسایل شکستنی

و … استفاده کرد.

کارتن بسته بندی اسباب کشی ارزان می‌تواند به‌خوبی از اثاثیه شما محافظت کند.

و از خسارت‌های ناشی از ضربه و … جلوگیری می‌نماید.

این جعبه‌های مقاوم مناسب تمامی ارادی است که به وسایل خود اهمیت زیادی می‌دهند. و نسبت به این وسایل حساسیت دارند.

کارتن برای اسباب کشی ارزان با قیمت مناسب

انواع کارتن برای اسباب کشی توسط ما در باربری اطلس بار بفروش میرسد. در اتوبار اطلس بار بهترین و مناسب‌ترین قیمت کارتن حمل بار را ارائه می‌نماییم. لازم به ذکر است کلیه تجهیزات برای استحکام و محکم‌تر کردن درب جعبه‌ها نیز توسط ما ارائه می‌گردد.

برای خرید کارتن اسباب کشی با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید با ما در تماس باشید. توجه نمایید که انواع فوم ضربه‌گیر نیز برای محافظت از اثاثیه به شما عرضه می‌گردد. از این فوم‌ها در بین وسایل در درون جعبه استفاده می‌شود.

کارتن بسته بندی اسباب کشی با آرم مخصوص اس اس وی

اس اس وی  طراح انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی ارزان و کارتن حمل بار است.

انواع کارتن برای اسباب کشی را با طراحی خاص و منحصربه‌فرد منقش به آرم خود تولید نموده‌ایم. کارتن حمل بار در این شرکت در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. کارتن برای اسباب کشی و کارتن جابجایی اثاثیه اطلس بار از کیفیت بالایی برخوردار است

و ظرفیت و مقاومت آن برای بسته بندی لوازم مختلف تست شده است.

لزوم بسته بندی در اسباب کشی ارزان

بسته بندی یک اقدام بسیار مهم در اثاث کشی ارزان و باربری است.

تمامی اقلامی که قرار است در طول حمل اثاثیه به خانه جدید انتقال یابد باید بسته بندی شود. اقلامی که قابلیت قرار گرفتن در کارتن برای اسباب کشی و جعبه‌ها رادارند. بهتر است درون کارتن برای اسباب کشی قرار گیرند و بسته بندی شوند. سایر اقلام بزرگ‌تر که داخل جعبه قرار نمی‌گیرند. مثل مبلمان و امثال آن را با روش‌های دیگر مثل استفاده از پلاستیک‌های حباب‌دار می‌توان بسته بندی کرد.

بسته بندی با استفاده از کارتن برای اسباب کشی کاری است که نیاز به سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی دارد. احتمالاً زمان زیادی نیز از شما وقت می‌گیرد. اما در عوض شانس موفقیت شما در طول جابجایی اثاثیه منزل و عدم خسارت و شکستن افزایش می‌یابد. در اتوبار و باربری اطلس بار باتجربه‌ای کافی در این زمینه خدمت شما هستیم.

کاربردهای کارتن بسته بندی

از کارتن ها می‌توان در بسته بندی موارد مختلفی استفاده کرد.

در کل هر وسیله ریزودرشت که در منزل داشته باشید را می‌توان در کارتن‌های کوچک و بزرگ بسته بندی کرد.

برای مثال:

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه

و انواع دیگر وسایل را به‌خوبی می‌تواند در کارتن حمل بار قرارداد و برای یک حمل‌ونقل اسباب و اثاثیه سریع و ایمن آماده کرد.

استفاده از کارتن برای اسباب کشی ایمنی حمل اثاثیه را افزایش خواهد داد.

پیشنهاد خرید محصول
کارتن اسباب کشی ارزان,کارتن اسباب کشی,کارتن حمل وسایل کارتن اسباب کشی ارزان

دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل Craisler400 X1000

۱۱/۴۲۶/۳۰۰ تومان۱۱/۴۲۶/۳۰۰ تومانمشاهده

کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن برای اسباب کشی ارزان

خرید کارتن اسباب کشی از اس اس وی

اتوبار و باربری اطلس بار درفروش لوازم بسته بندی اثاثیه مانند کارتن حمل اثاثیه تخصص دارد.  این شرکت دارای مجهزترین وسایل و ابزارها برای بسته بندی و اسباب کشی است.

همچنین انواع خاصی از جعبه اسباب کشی و اتوبار شامل؛

  • کارتن بسته بندی اسباب کشی رگال دار
  • کارتن حمل بار و باکس مخصوص حمل مواد غذایی
  • کارتن بسته بندی اسباب کشی ۵ لایه مخصوص وسایل حساس
  • کارتن حمل بار و کارتن اسباب کشی مخصوص وسایل الکترونیکی را نیز ارائه می‌نماید.

اهمیت خرید کارتن نو و دست اول برای اسباب کشی

فرایند اسباب کشی و جا به جایی اثاثیه به گونه ای است که نوع بسته بندی وسیله ها از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که در این فرایند همه ی وسیله ها بر اثر انواع و اقسام حوادث غیر قابل پیش بینی و پیش گیری در معرض خطرات گوناگونی هستند، به گونه ای که مطمئناً بار ها شاهد شکستن انواع وسایل شکستنی در فرایند اسباب کشی بوده اید. یکی از بارزترین دلایلی که در این فرایند منجر به بروز تلفات جبران نا پذیر می شود نوع کارت مورد استفاده برای بسته بندی وسیله ها است.

کارتن ها در اسباب کشی نه تنها جزء ملزومات ضروری محسوب می شوند بلکه از اهمیت بسیار بالا و قابل توجهی برخوردارند از این رو جدی ترین توصیه ای که در زمینه ی خرید کارتن و کارتن فروشی داریم تهیه ی کارتنی نو و دست اول است. برای این که از اهمیت خرید کارتن نو و دست اول آگاه شوید در ادامه چند مورد از خطرات ناشی از تهیه کارتن های دست دوم را آورده ایم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست

لازم به ذکر و تاکید است با این که کارتن های اسباب کشی دست دوم از قیمت هایی بسیار نازل تر و ارزان برخوردار هستند نباید در صدد تهیه ی آن ها باشید و گول قیمت ارزانشان را بخورید، چرا که شاید شما به هنگام خرید راضی و خشنود خواهید بود اما در زمان استفاده از آن و بروز انواع تلفات ناشی از بی کیفیتی کارتن ها از خریدی که کرده اید به شدت پشیمان خواهید شد.

پس از یاد نبرید که برای خرید کارتن و کارتن فروشی می بایست بودجه ی کمی بیشتر در نظر گرفت تا بعداً دچار ضرر های مالیِ قابل توجه تر و هنگفت تری نشد. البته که گفتنیست کارتن های نو با این که از کیفیت مطلوبی برخوردارند و برای اسباب کشی کاملاً مناسب هستند اما دارای قیمت های چندان گرانی نیستند و نیازمند پرداخت مبالغی کاملاً منطقی و منصفانه می باشند‌.

 

بهترین کارتن ها برای استفاده در فرایند اسباب کشی

کارتن ها به طور کلی دارای انواع و اقسام مدل هایی هستند که هر یک از آن ها از ویژگی ها و خصوصیات مجزایی برخوردارند. همانطور که می دانید کارتن ها از نوعی کاغذ تولید می شوند که دارای لایه های مختلفی هستند. برای مثال کارتن های سه لایه کارتن هایی هستند که دارای یک لایه با شیار های یک اندازه می باشند که بین دو لایه ی صاف قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است برای امر اسباب کشی هر چه لایه های کارتن مورد استفاده بیشتر باشد بالطبع از مقاومت بالا تری برخوردار خواهد بود و برای امر جا به جایی اثاثیه مناسب تر هستند.

بهترین کارتن ها برای استفاده در فرایند اسباب کشی را می توان کارتن های پنج لایه معرفی کرد که به علت داشتن لایه های شیار دار بیشتر، مقاومت به مراتب بالا تری دارند و قادر به حمل وسیله های شکستنی و در معرض خطری چون انواع بلورجات، ظرف و ظروف چینی، شیشه ای، مجسمه های شکستنی و موارد دیگری از این دست مورد ها هستند.

لازم به تاکید است برای بسته بندی وسیله ها در کارتن های اسباب کشی تنها کیفیت و مقاومت کارتن مورد استفاده تضمین کننده ی سلامت وسیله ها نیست بلکه نوع بسته بندی نیز بسیار حائز اهمیت و مهم است. در حقیقت برای بسته بندی وسیله ها به خصوص وسیله های شکستنی لازم است در عین رعایت نظم با دقت انجام داده شود. نکته ی مورد تاکید در پَک بندی شکستنی ها که نباید عمل به آن را از یاد ببرید گذاشتن پارچه و یا کاغذ در لا به لا و مرز های برخورد وسیله ها با یک دیگر است. انجام این کار مانع از بروز شکستگی های ناشی از برخورد وسایل به هم دیگر می شود.

از دیگر نکاتی که در بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی نباید فراموش کنید بستن درب کارتن به صورت کاملاً محکم و مقاوم است. به جهت محکم کاری در بستن درب کارتن استفاده از نوار چسب های عریض گزینه ی بسیار مناسبی است که می تواند کمک مطلوبی کند

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۵ رای: ۸

رتبه صفحه شما: