آب قلیایی و سرطان ، در یک درجه حرارت متوسط ​​، انسان تنها می تواند سه تا چهار روز بدون نوشیدن آب زنده بماند.  اگر خنک تر باشد طولانی تر است . اگر گرمتر باشد بسیار کمتر است.  در واقع ، هیچ ماده دیگری به اندازه آب برای بدن ما مهم نیست. با این حال ، همه انواع آب برای بدن ایمن یا حتی سالم نیستند. ممکن است در مورد آب قلیایی چیزی شنیده باشید که به گفته آنها ، اسید کمتری نسبت به آب لوله کشی دارد. آیا آب قلیایی و کاهش سرطان ارتباطی با یکدیگر دارند.

 

زمانی تصور می شد که مصرف غذاهای اسیدی و نوشیدنی ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. همچنین گفته شده است که یک رژیم غذایی اسیدی سلولهای سرطانی را تغذیه می کند . به آنها امکان رشد و گسترش می دهد.

در اینجا آنچه شما باید در مورد مزایا و خطرات احتمالی آب قلیایی و سرطان بدانید آورده شده است.

پیشنهاد خرید محصول
آب قلیایی و سرطان آب قلیایی و سرطان

پک ۳ عددی فیلتر کارتریجی (۱.۲.۳)

۳۰۰/۰۰۰ تومان۲۰۹/۰۰۰ تومانمشاهده

آب قلیایی چیست ؟

گفته می شود که آب قلیایی به شما کمک می کند اسیدی که در جریان خون شما وجود دارد را خنثی کند. تصور می شود که نوشیدن آب با پرهاش بالاتر می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده. و توانایی بدن شما را در جذب مواد مغذی حیاتی بهبود بخشد. برخی این نظریه را مطرح می کنند که سلولهای سرطانی در یک محیط اسیدی رشد می کنند.گفته می شود که معرفی یک ماده قلیایی با متعادل سازی سطح پرهاش بدن ، رشد سرطان را کند یا متوقف می کند .به طور کلی ، آب قلیایی ممکن است اثر آبرسانی در بدن شما را داشته باشد. برای برخی از افراد ، ممکن است علائم مربوط به ریفلاکس اسید معده را نیز بهبود بخشد .

آب قلیایی و سرطان

مطالعاتی که روی آب قلیایی و سرطان انجام شده است نشان میدهد وقتی سلولهای سرطانی در ظرف یک محیط رشد می یابند  در محیط اسیدی رشد سریع تری دارند. در مقابل ، آنها در یک محیط قلیایی (مانند سلولهای طبیعی) مهار می شوند. گفته شده است که منطقه اطراف تومورهای سرطانی (به عنوان محیط ریز بافت) تمایل به اسیدی بودن دارد. تصور می شود میزان این اسیدیته حداقل تا حدی به دلیل تفاوت در متابولیسم بین سلولهای سرطانی و سلولهای طبیعی باشد. به نظر می رسد که یک محیط اسیدی هم در پیشرفت و هم در گسترش  تومورها نقش دارد.

 

مصرف آب قلیایی تأثیر کمی در تغییر پرهاش خون دارد .چند مطالعه در دانشگاه براتس تگزاس امیریکا  اثر آب قلیایی (یا رژیم غذایی) را در ایجاد یا پیشرفت سرطان و ارتباط آب قلیایی و سرطان بررسی کرده اند.

در یک بازبینی منظم  که به بررسی آب قلیایی و سرطان می پردازد ، به نظر نمی رسد که هیچ مدرکی مبنی بر تأثیر مصرف این آب بر شروع (ایجاد) یا درمان (پیشرفت) سرطان وجود داشته باشد.

کاهش ابتلا به سرطان در مردان

در یک مطالعه در فنلاند که به طور خاص در مورد راهکارهای درمان مردان  مبتلا به سرطان مثانه و رژیم قلیایی وجود دارد . نشان داد که کاهش پرهاش ادرار (بازتاب کننده اقدامات قلیایی) به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان مثانه را کاهش میدهد.

رادیکال های آزاد سمومی هستند که به بدن در سطح سلولی آسیب می رسانند.  آنها از رشد ، رشد و بقای سلول های تازه ایجاد شده جلوگیری می کنند.  رادیکال های آزاد چنان آسیب می بینند که سلول های مستعد در رشد سرطان را ترک می کنند.  بهترین خنثی کننده های رادیکال های آزاد آنتی اکسیدان های موجود در اب قلیایی هستند.  فرآیندی که در ساختار اب قلیایی وجود دارد و باعث میشود ، آنتی اکسیدان هایی را ایجاد کند .که برای کسانی که می خواهند از سرطان جلوگیری کنند بسیار مفید است.  هنگام نوشیدن آب قلیایی ، آنتی اکسیدان ها به هر سلول در بدن شما منتقل می شوند!

اما نکته جالب در مورد این اب این است که آب قلیایی بطری شده با آب قلیایی بطری دیگر متفاوت است.  به دلیل توانایی نفوذ عمیق به سلول هادر ساختارشان، به دفع سموم از سلول ها ، از جمله رادیکال های آزاد است. کمک می کند تا هر سلول سالم تر شود.وقتی میزان اسیدیته در بدن زیاد باشد ، باعث ایجاد واکنشی در سیستم ایمنی بدن می شود . باعث می شود سیستم ایمنی بیش از حد کار کند.  کاهش اسیدیته در کل بدن استرس بر سیستم ایمنی بدن را کاهش می دهد . باعث می شود بتواند در سطح بالاتری عملکرد داشته باشد تا به راحتی از بروز عارضه ثانویه در طول درمان سرطان جلوگیری کند.

عملکرد دستگاه های آب قلیایی

دستگاه های آب قلیایی واقعاً پرهاش طبیعی بدن را متعادل نمی کنند.  ممکن است برای مدت کوتاهی کمی تغییر کند ، اما پایدار نیست. دلیل افزایش اسیدیته در بدن و اسیب به سلولهای بدن ، در واقع کمبود مواد معدنی ذخیره قلیایی است.  برخی از این مواد معدنی کلسیم ، منیزیم ، روی و سلنیوم هستند.  همانطور که بدن ما دچار استرس می شود ، این مواد معدنی حیاتی را از دست می دهیم.  نوشیدن مصنوعی آب قلیایی نمیتواند در جایگزین کردن این مواد معدنی تاثیر بسزایی داشته باشد .اما دلیل منطقی نوشیدن آب قلیایی این است که این عدم تعادل را اصلاح می کند.

ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که آب قلیایی شده مصنوعی کار خوبی در بدن انجام می دهد .زیرا ممکن است احساس خوبی پس از نوشیدن آب قلیایی داشته باشند . درد  شمارا کاهش یافته و شاید کمی انرژی بیشتری به شما انتقال دهد.

آب یونیزه بسیار قلیایی است . مولکول های آب خود را در خوشه های کوچکتر از آب معمولی دارد.  همه این موارد به جلوگیری از گسترش سرطان کمک می کند . به طور مستقیم یا غیرمستقیم در از بین بردن سلول های سرطانی کمک می کند.  با این حال ، شواهد کافی برای دسته بندی آن به عنوان یک برنامه درمانی مستقل وجود ندارد.

پیشنهاد خرید محصول
آب قلیایی و سرطان آب قلیایی و سرطان

پک ۴ عددی فیلتر کارتریجی (۱.۱.۲.۳)

۳۵۰/۰۰۰ تومان۲۳۹/۰۰۰ تومانمشاهده

فواید آب یونیزه برای سرطان

آب یونیزه به سه روش عمده روی درمان سرطان موثر است. آب قلیایی و سرطان از آنجا که آنتی اکسیدان خوبی است ، به این معنی که ارزش او ار پی بسیار منفی دارد (پتانسیل کاهش اکسیداسیون) ، رادیکال های آزاد را خنثی می کند (به عنوان مثال  گونه های اکسیژن واکنش پذیر) ، بسیاری از مولکول های اکسیژن را در دسترس سلول های سرطانی قرار می دهد.  یا برای کاهش رشد سرطان یا از بین بردن سلولهای سرطانی.  این کار با یون های هیدروکسیل موجود در آب یونیزه انجام می شود.

 

برخلاف پراکسید هیدروژن ، که مولکول های اکسیژن را به بدن اضافه می کند ، آب یونیزه با دادن الکترون به آنها ، سلول های سرطانی را تحت تاثیر قرار میدهد  این در واقع دارای مزایایی است زیرا همزمان رادیکال های آزاد و آسیب رسان را از بین می برد

نوشیدن آبی که پرهاش قلیایی بالایی داشته باشد  در مناطق آسیا ، به طور منظم برای درمان بیماران سرطانی به کار گرفته می شود.

آب یونیزه

خوشه های مولوکول آب یونیزه به طور قابل توجهی کوچکتر از خوشه آب معمولی هستند.  یک خوشه آب معمولاً از حدود ده مولکول آب تشکیل شده است.  از آنجا که خوشه بسیار بزرگ است ، خوشه های آب نمی توانند به بسیاری از نقاط بدن شما نفوذ کنند.   شکل خوشه های آب یونیزه (شش ضلعی) به آنها کمک می کند تا به مکانهایی که آب منظم نمی تواند برود وارد شوند.

علاوه بر این موارد ، آب یونیزه بسیاری از مواد زائد سمی را از بدن خارج می کند.  در واقع نوشیدن آب یونیزه فواید دیگری نیز دارد که بیشتر آنها هیچ ارتباطی با سرطان ندارند.

تقریباً اکثر مارک های دستگاه های یونیز کننده آب در ژاپن یا کره ساخته می شوند یا قطعات آن در ژاپن یا کره ساخته می شوند و در ایالات متحده مونتاژ می شوند ژاپن و کره جایی که در حال حاضر بیشترین تحقیقات درمانی آب قلیایی و سرطان نسبت به سایر نقاط دنیا در ان انجام میگیرد.

لطفا به مقالات و محصولات ما امتیاز بدین و مارو دلگرم کنید.
۰ / ۵ نتایج: ۵ رای: ۲

رتبه صفحه شما: